A tagozat megújult elnökséggel vág neki az újabb ciklusnak, amelyben a vállalatok tudatos külső-belső kommunikációjának fontosságára szeretnék ráirányítani a figyelmet.
Az Építési Vállalkozók Országos Szakszövetségének június 22-i tisztújító közgyűlésén újabb 4 évre Kincses Pétert, a Magyar Építők oldalt működtető Regon Média Zrt. értékesítési vezetőjét választották meg a Médiatagozat elnökének.
Az eseményen elhangzottak szerint a tagozat megújult elnökséggel vág neki az újabb ciklusnak, az alábbi összetételben:
Ezenkívül a tagok és állandó meghívottak is részt fognak venni a munkában. Ennek megfelelően Pécsi Norbert Sándor, a Magyar Közút kommunikációs vezetője, illetve a PEERS Communication Kft. tulajdonosa is dolgozik a tagozatban állandó meghívottként.
Az újraválasztott elnök a céljairól beszélve elárulta, a Médiatagozat a jövőben még nagyobb hangsúlyt fog fektetni az egyre nagyobb érdeklődéssel kísért Spakli21 podcastra.
"További célunk, hogy a magyar és a nemzetközi gazdasági helyzetre való tekintettel kommunikációs kompetenciáikat fejlesztő tréningeket indítsunk a cégek vezetői részére, hiszen ebben a környezetben minden szinten maximumot kell tudni nyújtani az ágazatban."
Külön kitért arra is, hogy számos előadást szerveznek majd, hogy ráirányítsák a figyelmet a vállalatok tudatos külső-belső kommunikációjának fontosságára, illetve mikéntjére. "Ezt a sorozatot olyan jó példák bemutatásával kezdjük, mint amit a Városliget projektjeivel kapcsolatban tapasztalhattunk az elmúlt években."
Kincses Péter szavainak megfelelően a Médiatagozat közgyűlésének egyik programpontjaként Dr. Kurcz Adrienne, a Városliget Zrt. kommunikációs igazgatója a Városliget Zrt. pozitív kommunikációs stratégiájáról tartott előadást.
"Mozgalmas esztendőt hagytunk magunk mögött és komoly feladatok várnak ránk 2025-ben is" – fogalmazott Rákóczi Péter. A Paks II. Zrt. kommunikációs igazgatója kiemelte, hogy a terület-előkészítést az alapozási munkák váltják fel.
A KÉSZ Csoport csatlakozott a Külgazdasági és Külügyminisztérium irányítása alatt működő Magyar Diplomáciai Akadémia oktatási intézmény Corporate Diplomacy Programjához, amely a nemzetközi kapcsolatok és üzleti lehetőségek fejlesztését szolgálja. Az együttműködés keretében a KÉSZ Csoport munkatársai diplomáciai képzéseken és szakmai rendezvényeken vehetnek részt, támogatva ezzel a vállalat nemzetközi versenyképességét.