A mintegy kétórás tárlatvezetésen a világ építőanyag gyártásának élvonalába kaphatnak betekintést az érdeklődők a vállalat sóskúti gyárában. A modern gépek, a betonkémiai- és festéklabor, valamint az építőipari robotika felfedezése élménydús és szemléletformáló programot ígér - derült ki a Mapei Kft. lapunkhoz eljuttatott közleményéből.
A gyártáslátogatásra építőiparban dolgozó szakemberek, kivitelezők, építőipari tanulók és az építőipar iránt érdeklődő diákok jelentkezését várják. A látogatók megismerhetik, hogyan készülnek a világ élvonalába tartozó építőanyagok, láthatják a modern gyártósorok működését. Mint kiemelték,
a gyártúra során megismerhetik Sofiát, a rakodó robotot, beleshetnek az építéskémia boszorkánykonyhájába, láthatják, hogyan készülnek a legmagasabb igényeket kielégítő precíziós építőanyagok a betonlaborban és a színlaborban, valamint a legmodernebb tesztelési eljárásokat és műszereket a minőségellenőrzésen.
A tárlatvezető tapasztalt építőipari szakember, aki a program során válaszol a látogatók kérdéseire, és nem csak a gyártási eljárásokba és technológiákba engednek betekintést, hanem a Mapei szemléletébe is.
„Hisszük, hogy ha megosztjuk a tudásunkat, azzal hozzájárulunk az építőipar kultúrájának fejlődéséhez. A gyár transzparenciája lehetővé teszi a szakemberek számára a legújabb technológiák, eljárások és anyagok jobb megismerését és alkalmazását, ezzel elősegítve az innovációt az építőiparban. Ezek a fejlettebb és hatékonyabb építőanyagok javíthatják az építési folyamatokat és előmozdíthatják a fenntartható építészetet” – világította meg a nyitott gyárprogram hátterét Markovich Béla, a Mapei Kft. ügyvezetője.
A nyitott gyárprogram előzetes bejelentkezéssel látogatható. Jelentkezni és érdeklődni az [email protected] e-mail címen lehet.
Összefoglaló egy csúcstechnológiás magyar tulajdonú üzem felépítéséről - a beruházó és a kivitelező beszélgetése és projektértékelése.
Benedikt Károly marketing- és vállalati kommunikációs igazgatóként csatlakozott az egyik leginnovatívabb, technológia-vezérelt építőipari vállalatcsoportjához, a KÉSZ Csoporthoz. A szakember közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozíciójában pedig a cégcsoport belső és külső kommunikációjáért, valamint marketingtevékenységek koordinálásáért és fejlesztéséért felelős.