A Market által kivitelezett beruházás során a modern állatkertészetet egy integrált 5 hektáros téren mutatják be, melynek egy 1,7 hektáros biodóm is a része lesz.
Letették a Pannon Park alapkövét a Fővárosi Állat- és Növénykertben. A Market Építő Zrt. által végzett munkálatok során nagyrészt a megszűnt Vidámpark területén alakítanak ki egy 5 hektáros bemutató komplexumot, melynek a szabadtéri kifutók mellett egy 1,7 hektáros fedett biodóm lesz a központi eleme. A fejlesztés értéke 43,7 milliárd forint.
A fedett, de tágas belső térben nem csupán állattartó részlegeket és nézőtereket alakítanak ki, hanem egy élettel teli integrált belső parkteret is. A létesítmény az év teljes egészében látogatható lesz, a kialakítását kihasználva különleges látványosságokat fognak létrehozni benne. A biodóm energiahatékony a szokásos házakból és kifutókból álló állatkertekhez képest és a fejlesztés során a zöldterületet is növelni tudják, emellett a projektben kialakítják Közép-Európa legmodernebb akváriumát is. Az építkezést várhatóan 2020 végére fejezik be.
Az ünnepélyes eseményen beszédet mondott Tarlós István budapesti főpolgármester, Balog Zoltán az emberi erőforrások minisztere és Persányi Miklós, az Állatkert igazgatója is, akik közösen helyezték el az alkalomhoz készült időkapszulát az építkezés helyszínén. A Pannon Park alapkövét az állatok világnapja előtt egy nappal tették le.
Az 1866-ban megnyitott Állatkert területe az évek során folyamatosan csökkent, története során először, 2014 óta azonban több lépésben bő 7 hektárral nőtt. Ennek legnagyobb része az terület, ami most megkezdődhet a munka.
A WEST HUNGÁRIA BAU Kft. vezetőségének tagjai maguk is végig járták a szamárlétrát, így pontosan tudják, milyen háttérre van szükség a gyors és profi szakmai munkához. Ennek a csapatnak a tagjaként Dénes Balázs műszaki előkészítőként kezdett dolgozni az akkoriban még regionális vállalatnál, ma pedig már tulajdonosként tekintette át a kedvünkért a magyar magasépítés zászlóshajója működésének legizgalmasabb részleteit.
Hamarabb épül fel a vártnál a BYD-gyár, 2025 második felében legurul az első autó a gyártósorról. Szegedtől Ceglédig fejlesztések várhatóak a MÁV 140-es vasútvonalán, a röszkei határátkelő pedig kínai hitelből válik a schengeni térség legjelentősebb szárazföldi határátlépő pontjává. Bővítik a közműszolgáltatásokat, lakóövezetet alakítanak ki és végül, de nem utolsósorban Szeged hídjait is fejlesztik.