A cég birtokában álló Miskolc pláza adott helyet nemrég programsorozatnak a 21. században egyre fontosabb kérdésben.
Vigyázzunk online is egymásra! – így szólt az augusztusban a Miskolc Plázában rendezett bűnmegelőzési és prevenciós esemény hívószava. A meghatározó hazai ingatlanfejlesztő Facebook-posztjából kiderül: az egész napos program
fiatal- és felnőttkorú résztvevői egyaránt hasznos tudásra tehettek szert az online térben való felelősségteljes és biztonságos digitális tevékenységgel kapcsolatban.
A téma a telefonokkal felnövő új (zoomer) generációnak ugyanúgy fontos, mint a 0-24-es online jelenléthez nem szokott középkorúaknak, valamint idősebbeknek is. Az Indotek Group tulajdonába tavaly került plázában a rendezvényen számos szemszögből közelítették meg a jelenséget, a résztvevő szervezetek és képviselőik listája alább olvasható:
is részt vettek a társadalomtámogató programon. A részvevők emellett még számos ajándékkal is gazdagodhattak az eseményt támogató szervezetek révén.
A környezettudatosság ma már alapvető vásárlói igény, akár felújításról, akár építkezésről van szó, de a héjazat megválasztásakor fontos szempont a tetőcserepek súlya, valamint ellenállóképessége is. A Terrán Synus és Renova Plus termékcsaládjai minden kívánalomnak maradéktalanul megfelelnek: nagy végszilárdságú, különleges felületkezelésekkel biztosítják a színvédelmet, valamint a kopásállóságot.
Nem túlzás azt állítani, hogy a fenntarthatóság az egyik legfontosabb kérdés ma az építőiparban. Az épületek tervezésétől az építésén át, a használatáig megkerülhetetlen kérdés lett a minél kisebb környezeti terhelés. A Terrán éppen a zöld szempontok és a szemléletformálás elősegítése miatt is alkotta meg a Generont, a napelemes tetőcserepet.