A közel 1 milliárd forintos, vágányzár mellett megvalósuló projekt tartós megoldást nyújt majd a 20-as vasútvonal hibáira.
Megújul a MÁV Zrt. 20-as számú vasútvonala a budapesti székhelyű Vasútvill Kft. kivitelezésében. A nettó 998 millió forintból megvalósuló projekt kiemelt célja az alépítményhibás, s emiatt a forgalombiztonságot veszélyeztető szakaszok átépítése, valamint a bevezetésre került sebességkorlátozások felszámolása, a további állagromlás megakadályozása mellett.
A felújítással érintett szakaszok a Veszprém-Herend, illetve a Szentgál-Városlőd-Kislőd közti pálya hibás részei. Mindkét érintett szakaszon jelenleg 40 km/h lassújel van érvényben, melyet a karbantartások ellenére sem lehet feloldani, tartós megoldásra van szükség.
A közbeszerzési értesítőből kiderül, hogy a kivitelezéshez a 20. számú vasútvonal érintett szakaszainak teljes kizárására van szükség, ezért idén június 18. és augusztus 31. között vágányzár lesz érvényben.
Az építőipari vállalat nem csupán generálkivitelezéssel foglalkozik. Számos más épület mellett a Veszprém Aréna, vagy éppen a pápai Esterházy-kastély munkálatai is nevükhöz kapcsolódnak. Emellett a modern építőanyag-kereskedelemben is ugyanúgy részt vesznek, mint a faipari restaurációs munkákban, vagy az ingatlankereskedelemben.
A következő években pedig jelentős korszerűsítések jönnek a 2021-ben 175 éves hazai vasúton.
A 22 milliárd forintból megvalósuló East-West Gate a kontinens legmodernebb szárazföldi konténer- és kombiterminálja lesz.