A jelentős forgalmat bonyolító Budapest-Vác vonalon fekvő vasútállomást és a környezetét is átépítik.
A dunakeszi állomásépület teljes felújítását valamint egy új épületszárny építését tűzte ki célként egy TED-en közzétett közbeszerzés. A közbeszerzés most zárult szakasza eredménytelen volt, a szerződés nem került odaítélésre egyik ajánlattevőnek sem, azonban számos részlet derült ki a fontos beruházásról.
A fejlesztés a Verseny utcában található, erősen leromlott állapotú épületre vonatkozik, ami Dunakeszi középső állomását képezi a rengeteg ingázó által használt Budapest-Vác vasútvonalon. A renoválás és bővítés során a vasúti utasforgalmat kiszolgáló MÁV helyiségeket alakítanak ki a közbeszerzés szerint, valamint egy Kormányablak is létrejön.
A kivitelezés szerkezeti átalakítással jár, az épület belső elrendezését és homlokzati megjelenését is érinti, és egy új épületszárnyat is építenek. A jelenlegi fa födémet monolit vasbeton födém váltja, a tetőszerkezetet is felújítják.
A hirdetményben leírt projekt során a vasútállomás és a környezete is teljes átépítésére kerül, az állomásépület és az üzemi épület közötti tér rendezésével együtt.
A munkák ideje alatt az utasok kiszolgálását ideiglenes konténerből biztosítják.
A Kecskemét belvárosát az iparterülettel összekötő közlekedési folyosón lévő Halasi úti felüljáró, az átjárhatóság folyamatos fenntartása mellett, bő nyolc hónap alatt születik újjá.
Elkészült a Sátoraljaújhely-Hollóháza-Kéked közötti 18 kilométernyi útfejlesztés. A 3719-es út felújítása gördülékenyebbé teszi az eljutást a Zemplén térségéből az M30-as autópályáig.