Nagyszabású kutatás indul az építőipar helyzetének felmérésére.
A gazdasagiradio.hu azt írja, két éves szünet után újra megjelenik az Építési Piaci Prognózis.
A cikk szerint a korábban a DEM Iroda által jegyzett, negyedévente megjelenő előrejelzést évtizedeken át használták döntéseik megalapozásához az építőipar szereplői: gyártók, kereskedők, kivitelezők és az ágazat állami szereplői is.
A kiadvány az építőipari kommunikációban és kapcsolatépítésben több mint 15 éves tapasztalattal rendelkező Build-Communication Kft. felkérésére születik újjá, Varga Dénes, közgazdász, az egykori DEM Iroda vezetője irányításával. Az anyag megjelenésének várható időpontja június eleje.
A prognózishoz a kivitelezésben dolgozó, illetve önkormányzati szakemberek véleményét is elemzik. A készítők várják azok segítségét, akik meg tudják ítélni a piac jelenlegi és egy-két éven belül várható helyzetét. A piackutatás eszköze egy öt percet igénybe vevő kérdőív, melynek kitöltése anonim.
A kérdőív és a további információk a http://buildmarketing.hu/epitesi_piaci_prognozis.html linken találhatóak.
A Build-Communication Kft. 2012-ben építőipari szakemberek 12 csoportjában, és a felújítást vagy lakásépítést tervezők, vagy azt éppen befejező magánemberek körében végzett felmérést. A kutatáshoz 794 kivitelező, 202 építész és 600 magánvásárló adott információt. 2016-ban ismét életre hívják az egykori DEM Iroda által évtizedekig készített Építési Piaci Prognózist. Ennek tartalmat a kivitelezők és az építési hatóság körében végzett felmérések teszik teljessé.
Lendület, megújulás és a korábbi értékek megőrzése vezérelte a SZABADICS Group új arculatát.
Bár harminchárom évet töltött el egy munkahelyen és nem gondolkodott a váltáson, a Paks II. projekt mégis elcsábította Bohus Róbertet, aki úgy gondolja: ennek a beruházásnak olyan nívója, hírneve van, amiért érdemes volt ezt a lépést megtenni. A cég programelem-felelőse tapasztalt projektmenedzserként került márciusban a két új blokk létesítését koordináló társasághoz.