Ütemterv szerint haladnak az M86-os munkái, az aszfaltozás már júliusban befejeződött. Októbertől gyorsforgalmi úton elérhetővé válik Szombathely.
Október végén nyílik meg a forgalom előtt az M86 gyorsforgalmi út utolsó, Hegyfalu és Csorna közötti szakasza. A beruházásnak köszönhetően Szombathely az M1 autópályától gyorsforgalmi úton lesz elérhető. A főpályán júliusban befejeződtek az aszfaltozási munkák, elkészült a kopóréteg és befejeződött a véderdők telepítése. A kivitelezés jelenlegi állásáról sajtóbejáráson számoltak be.
Loppert Dániel, a NIF Zrt. kommunikációs igazgatója elmondta, hogy az építkezés az ütemtervnek megfelelően halad. A következő két hónapban:
Az M86 befejező, 40,9 kilométer hosszú gyorsforgalmi útjának építése két ütemben valósul meg Szeleste és Csorna között. A 2×2 sávos út első szakasza Szeleste-Hegyfalu között 2015. szeptemberében elkészült, a hiányzó Hegyfalu Csorna közötti új nyomvonalú gyorsforgalmi útszakasz az M86-84.sz. főúti csomóponttól indul, és az M85-M86 Csorna elkerülő szakaszának déli csomópontjához kapcsolódik. Az őszi átadásig a 33,4 km hosszú szakaszon 3 különszintű csomópont épül.
A kivitelezést a KS-M86 II. Konzorcium végzi, nettó 65,9 milliárd forint értékben, 85 százalék uniós és 15 százalék hazai forrásból.



Az 1000 milliárd forintos projekt megkezdődött: megjelent a közbeszerzés a Liszt Ferenc Repülőtér elérhetőségét javító bontási munkákra. A 11,8 milliárd forintos keretszerződés vélhetően a majdani új út előkészítését szolgálja.
Szakértelme, innovatív megoldásai és megbízhatósága tette a SWIETELSKY Magyarország Kft.-t az útfejlesztések megkerülhetetlen szereplőjévé. A vállalat élen jár az aszfaltgyártásban is, felismerve, hogy ezzel még nagyobb szerepe lehet az infrastruktúra-építés területén. A vállalat a kisebbtől a legnagyobb beruházásokig szerzett tapasztalatokat az elmúlt évtizedekben. Honti Krisztiánnal, a Nagylétesítmények területi igazgatójával és Skultéty István vállalkozási igazgatóval beszélgettünk.