Éjszakai munkában dolgoznak a 46 kilométeres szakaszon, így a közlekedést csak kisebb mértékben akadályozza a fejlesztés.
Elkezdődött a kivitelezés az ország északkeleti részében a Mezőzombortól a sátoraljaújhelyi határig futó vasútvonal modernizációs projektjén. A körülbelül 21,3 milliárd forintos fejlesztés során a Vasútépítők Kft. és a Vasútvill Kft. alkotta konzorcium 46,3 kilométeren építi meg a villamos felsővezetéki rendszert a szükséges energiaellátó szerkezettel együtt. Ezen kívül minden állomáson és megállóhelyen megújítják a térvilágítást, korszerűsítik a hangosbemondókat és több helyen utastájékoztató kijelzőket is felszerelnek. A munkálatok várhatóan 2019 közepéig tartanak majd.
Idén elsősorban a Bodrogkeresztúr és Sárospatak közötti szakaszon és létesítményeken dolgoznak, valamint a sátoraljaújhelyi állomáson is elkezdik a munkát. Éjszakai vágányzár lesz szeptember 4-től október 9-ig lesz Olaszliszka-Tolcsva és Sárospatak megállóhelyek között, ekkor a munkanapokon az este 8 óra 5 perc után közlekedő vonatok helyett pótlóbuszok járnak majd. A pontos menetrendet a MÁV online információs rendszerében nézhetik meg az érintettek.
Felújítják és bővítik a székesfehérvári Megyeház utcai óvodát. A város központjában lévő intézmény átalakítását a VEMÉV-SZER végzi.
Fejlődik az üzletlánc franchise üzemű hálózata, csak idén még 7 további helyszín csatlakozik majd hozzá.