2021.03.08
Két évtized után először készül el az országban új nyomvonalon épülő pályaszakasz.
2020.11.06
A Haller delta projekt során új vágánypár létesült a Haller utca és a Soroksári út között észak-pesti irányba.
2020.07.08
A fővárost és Pécset összekötő vasútvonal összesen 27,9 kilométerén dolgozik a Mészáros és Mészáros, valamint a Vasútépítők konzorciuma: jelentős szakaszon gyorsul 160 km/h-ra a vonatok sebessége.
2020.05.19
Közvetlen járat indulhat majd a Nagyvárad tér és a Jászai Mari tér között, melyet a metró középső szakaszának felújítását váltja ki részben.
2020.04.02
A MOL Dunai Finomító elérhetőségét biztosító átjáró a Mészáros és Mészáros, valamint a Vasútépítők által újul meg egy átfogó vasúti korszerűsítés keretében.
2019.10.29
A jelenlegi időszakban mintegy 660 kilométernyi vasútvonalat újítanak fel, további 440 kilométernyi vonalon végeznek villamosítást.
2019.08.22
A Mészáros és Mészáros, valamint a Vasútépítők konzorciuma mintegy 27,9 kilométernyi pályát fejleszt Százhalombatta és Pusztaszabolcs között.
2019.07.15
A Bodrog mentén futó vasútvonalon a lassú pályaszakaszokat is felszámolták, magas peronok és új átkelőhelyek épültek.
2019.06.03
A MOL Dunai Finomító elérhetőségét biztosító átjáró a Mészáros és a Vasútépítők által újul meg, egy átfogó vasúti korszerűsítés keretében.
2019.01.24
A Mészáros és Mészáros és a Vasútépítők munkájának köszönhetően 15,7 kilométer hosszan bővül ki a pálya, fél évvel későbbre pedig már Pusztaszabolcsig elkészül a korszerűsítés.
2018.08.31
A BME és a SZIE elsőéves hallgatói előadásokkal és hasznos ajándékokkal gazdagodtak a Magyar Építő, a Duna Aszfalt és a HBM jóvoltából.
2016.12.10
A MÁV a közel 24 kilométeres vonalszakaszt 9,7 milliárd forintból korszerűsítette, így a pályán visszaáll az eredetileg engedélyezett, óránkénti 100 kilométeres sebesség.
2020.11.25
Számos kihívással szembesültek a kivitelező mellett a Főmterv szakemberei a Haller delta projekt során. A tervezés során figyelmet fordítottak a forgalomirányítás, a villamos vágányok és a felsővezetékek, a közművek és a közút kialakítására. Emellett megoldották a forgalomirányítást, biztonságosan kialakították a deltavágányokat és a közutat, és ügyeltek az út alatt húzódó számos távközlési és elektromos kábelre is. Mindezt egy budapesti szinten is nehéz közműadottságokkal és nagy közúti forgalommal rendelkező helyszínen.
2020.07.14
A görög Athén-Píreusz kikötő felől Európába tartó kínai áruk fő útvonalának szánt pálya magyarországi része 152 kilométer hosszú.
2020.06.19
Többek között Kelenföldtől Balatonszentgyörgyig, Fonyódtól Kaposvárig megújultak vonalak és állomások, miközben jelenleg is folyik az északi parti szakasz villamosítása.
2020.04.24
A 152 kilométeres magyar pályaszakasz kivitelezése elrajtol.
2020.03.10
Átfogó projektben fejleszti az Intercity járatok által is használt 40a vonalat a Mészáros és Mészáros Kft., valamint a Vasútépítők Kft konzorciuma.
2019.09.05
A Mészáros és Mészáros, illetve a Vasútépítők átadta a megálló új gyalogos átjáróját melyen keresztül biztonságosan közelíthetőek meg a peronok.
2019.07.23
Az új vasúti stratégia a százezer lakosnál népesebb nagyvárosok eléréséhez minimum óránként 120-160 kilométeres sebességű vonatokat irányoz elő. A többi városnál ugyanez a szám 100-120 kilométer.
2019.06.12
Kihirdették a 152 kilométer hosszú pálya kivitelezésének részleteit.
2019.04.04
A Százhalombatta és Pusztaszabolcs közötti pályán a Mészáros és Mészáros, illetve a Vasútépítők konzorciuma dolgozik.
2018.12.10
A Bodrog menti településeket bekapcsoló vasútvonalon befejeződött a vágányfelújítás, újra elindult a vonatforgalom.
2017.09.05
Éjszakai munkában dolgoznak a 46 kilométeres szakaszon, így a közlekedést csak kisebb mértékben akadályozza a fejlesztés.