Az Andornaktálya és az M3-as közti befejező, déli ütemet mintegy 35,8 milliárd forintért építi meg az északi ütem kivitelezését is végző két cég, valamint a Colas Hungária Zrt.
Kiválasztották a kivitelezőket az M25-ös autóút 15 kilométer hosszú, a 2x2 sávos déli ütemének megvalósítására. A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. összesen nettó 35,794 milliárd forint összegben kötött szerződést, a szakaszt két részre osztva.
Az M3-as autópálya és a 3. számú főút közti 7 kilométer kivitelezését a Colas Hungária Zrt. nyerte el. Nettó 19,060 milliárd forintért valósítják meg az új nyomvonalú szakaszt, mely tartalmazza a különszintű autópálya csomópont kiépítését, és az autópálya feletti felüljárók megépítését is. Az út keresztezi a 80. sz. Budapest–Hatvan–Miskolc vasútvonalat és a Laskó-patakot, ezeken a helyeken felüljáró épül. A szakaszon létesül továbbá egy vadátjáró is.
A 3. számú főút és a 2502 jelű úti átkötés közötti 7,5 kilométeres szakaszt a HE-DO Kft. és a Colas Út Zrt. közösen építik meg nettó 16,735 milliárd forintból. A szakaszon épül egy különszintű csomópont a 3. számú főútnál, illetve Maklár déli részén, valamint egy aluljáró Maklár-Nagytálya közigazgatási határán a földút átvezetésére. Ezen a részen is lesz egy vadátjáró.
A korábbi tájékoztatás szerint az M25-ös autóút északi, Andornaktálya és Eger közötti ütemével idén nyárra készül el a Colas Út, a HE-DO és a KM Építő.
A Magyarországon eddig még nem használt összetételű aszfaltkeverék felhasználásával kopó-, a magyar szabványoktól eltérő nagy tömörségű bitumen felhasználásával pedig kötőréteget alakítottak ki a Magyar Közút Nonprofit Zrt. megbízásából a STRABAG szakemberei Tatabányán az 1-es főút egy szakaszán.
A munkálatok során derült ki, hogy az útnak nincs megfelelő teherbírása, így az alapjaitól kezdve építették újjá a HE-DO és a Colas kivitelezésében zajló projektben.