A Dunakeszi és a körgyűrű közötti négysávos szakaszt is elérte a gyorsforgalmi út átfogó fejlesztése.
Hétfőtől újabb szakaszához érkezett az M2-es Vác és Budapest közötti négysávosítása, mely tavaly május óta zajlik a Strabag kivitelezésében.
A beruházó NIF Zrt. közleménye szerint a 17-es és 22-es kilométerszelvény között megkezdődik a meglévő bal pálya átépítése Dunakeszi és Fót térségében. A közlemény az M2-es eddig is négysávos szakaszára vonatkozik, ami nagyjából Dunakeszi leágazásának magasságától az M0-ás körgyűrűig tart.
Az áprilistól szeptemberig tartó időszakban a bal pályán új leállósávot építenek, felújítják és szélesítik a meglévő, Mogyoródi-patak feletti hidat, átépítik az elválasztósávot, illetve felújítják és megerősítik az útburkolatot. A munkálatok kiegészülnek vízépítési és forgalomtechnikai munkákkal.
Eddig a Dunakeszitől északra fekvő kétsávos szakaszon (mely mellett épül az új pálya) 60 kilométer/órás sebességkorlátozás lassította a forgalmat, mely Dunakeszitől tudott begyorsulni. Most ez a szakasz is terheltebbé válik, miután ezen a 4,5 kilométeren a jobb pályára terelve, kétszer egy sávon, szintén 60 km/órás sebességgel haladhatnak majd az autósok. Várhatóan 2018. szeptemberig, Budapest és Vác irányába is egy-egy forgalmi sávot használhatnak a közlekedők.
A beruházásnak köszönhetően 2019 őszétől kétszer két sávon, 110 km/órás sebességgel haladhatnak majd a közlekedők a teljes Budapest-Vác szakaszon.
Bejelentették a Kecskemét-Dabas-Budapest vasútvonal felújítását, az 5-ös főút négysávústását a Mercedes-gyárig és a Halasi úti felüljáró modernizálását is – többek között.
Folytatják a Csengery utca fejlesztését.