A Ke-Víz és a Zemplénkő munkájának köszönhetően jelentős teherforgalomtól mentesült a város.
Átadták a Nyíregyháza nyugati elkerülését biztosító 338-as főút befejező szakaszait. A projekt során
A két új nyomvonalú szakasz megépítésével teljessé vált Nyíregyháza nyugati elkerülője. Az utolsó ütem forgalomba helyezésével várhatóan megszűnnek a torlódások, miután a teherforgalom elkerüli a várost.
Az átadón Mosóczi László, az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) közlekedéspolitikáért felelős államtitkára hangsúlyozta, az M3-as autópályától a 38-as főúton át Nyírszőlősig tartó 338-as főút első két, csaknem hétkilométeres szakasza 2015 végén készült el, a 9,2 milliárd forintból megépített, most átadott útszakasszal az elkerülő immár hiánytalanul betöltheti rendeltetését.
A nyíregyházi fejlesztésről szólva megjegyezte, a kormány hét újabb elkerülő útszakasz fejlesztését emelte be az Útprogramba. "Jászberény, Sajószentpéter és Veszprém esetében a megvalósításról, míg Eger, Győr, Pusztaszabolcs és Szolnok-Szandaszőlős esetében az előkészítésről született döntés" - tette hozzá.
Az ünnepségen Kövér László, az Országgyűlés elnöke elmondta, Magyarország úthálózata folyamatosan fejlődik, a stratégiai fontosságú M44-es gyorsforgalmi szerdai átadása után pedig az ország egyik legdinamikusabban fejlődő megyeszékhelyének elkerülő útját is felavathatják.
Bejelentették a Kecskemét-Dabas-Budapest vasútvonal felújítását, az 5-ös főút négysávústását a Mercedes-gyárig és a Halasi úti felüljáró modernizálását is – többek között.
Folytatják a Csengery utca fejlesztését.