Mostantól szélesebb forgalmi sávokon lehet haladni, és leállósáv is rendelkezésére áll.
Vasárnap Szigetszentmiklós térségében az M1-es autópálya felé vezető oldalon, két sávon egy közel 2 kilométeres szakaszt adnak vissza a közlekedők részére az M0-ás-on - derül ki a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (NIF) közleményéből. Ezzel egyidőben az érintett szakaszon a közút kezelője, a Magyar Közút Nonprofit Zrt. megkezdi a terelés felszámolását.
A fejlesztés a NIF beruházásában, az STR M0 Konzorcium, vagyis a Strabag Építő Kft. és a Strabag AG kivitelezésében valósult meg az autópálya déli szektorában, egy nagyobb projekt keretében, melynek során az aszfaltburkolatot a nagyobb teherbírású betonra cserélik a körgyűrűn. Utóbbi terhelése közel kétszeresére nőtt az elmúlt években, ami jelentősen igénybe veszi az útburkolatot, ezért van szükség a Strabag által kivitelezett munkára.
A munkálatok befejezését követően lényegesen gyorsabb és kényelmesebb lesz a szigetszentmiklósi csomópontban a fel- és lehajtás. A Budapest felé vezető oldalon is szélesebb forgalmi sávokon lehet majd haladni, és leállósáv is rendelkezésére áll majd a műszaki hiba miatt megállni kényszerülőknek.
Az M0-ás déli szektorában a felújítás az 1-es főút felé vezető oldalt érinti a 17. és a 23. kilométerszelvényben. A 17. kilométerszelvény a halászteleki lehajtó után kezdődik, a 23. pedig az 51-es főút csatlakozásánál van. A munkálatok alatt az autóutat kétszer kétsávosra korlátozták áprilistól.
Bejelentették a Kecskemét-Dabas-Budapest vasútvonal felújítását, az 5-ös főút négysávústását a Mercedes-gyárig és a Halasi úti felüljáró modernizálását is – többek között.
Folytatják a Csengery utca fejlesztését.