A kivitelezés alatt 9500 tonna aszfaltot építettek be, 1700 folyóméter kiemelt szegélyt építettek, és 2500 négyzetméteren cserélték ki a teljes pályaszerkezetet.
Ondon július 13-án átadták a Tokaj-Zemplén Térség Fejlesztési Program keretében megújult Szerencs-Ond-Rátka-Tállya összekötő utat. A helyi összefogással és a magyar kormány 1 milliárd 80 millió forintos támogatásával felújított útszakasz munkálatait a Colas Zrt. kivitelezte.
A kétsávos Szerencs-Tállya összekötő út 8,6 kilométeren újult meg a Magyar Közút Nzrt. beruházásában. Az útszakasz forgalma közepes terheltségű, a kivitelezés alatt 9500 tonna aszfaltot építettek be, 1700 folyóméter kiemelt szegélyt építettek, 2500 négyzetméteren cserélték ki a teljes pályaszerkezetet és 4200 tonna zúzottkövet építettek be.
Az eseményen többek közt Bartók Szabolcs, a Colas Zrt. területi igazgatója, Nyiri Tibor, Szerencs független polgármestere, Latorcai Csaba, a Területfejlesztési Minisztérium parlamenti államtitkára és Koncz Zsófia, az Energiaügyi Minisztérium parlamenti államtitkára is részt vett.
Latorcai Csaba emlékeztetett, a kormány 2020-ban hirdette meg a Tokaj-Zemplén Térség Fejlesztési Programot, 150 milliárd forintnyi keretösszeggel. Hozzátette, a kabinet folytatni fogja a közösségi szolgáltatások fejlesztését, a közutak felújítását, a kerékpárutak építését, az iskolák fejlesztését és a Tokaj-Zemplén programot is. Tarr Levente elmondta, 2022-ben Borsod-Abaúj-Zemplén vármegyében 140 kilométer utat újítottak fel 16,7 milliárd forintból, melynek nyolcvan százaléka tisztán hazai forrás volt.
Előreláthatóan év végén adják át az év egyik legizgalmasabb hazai útépítési projektjét, az M85-ös gyorsforgalmi út zárószakaszán épülő Bécsi-dombi alagutat. Az alagút építése során a szakemberek a Mapei vízszigetelési és fényvisszaverő bevonati rendszerét használták.
Egy új teherforgalmi átkelőhely létesítését, valamint az ehhez kapcsolódó útfejlesztéseket is tartalmazza a tervcsomag, amelyet közösen nyújt be az Európai Uniónak a két állam.