Bővítik Sárvár elkerülő útját, az új útszakasz északnyugat felől kerüli majd el a város belterületét és éri el az iparterületet.
Nagyjából 1,6 kilométer hosszú útszakasszal csökken majd a Sárvár forgalmi és környezeti terhelése, az iparterületet kiszolgáló tehergépjármű-forgalom pedig biztonságosabbá és gyorsabbá válik.
Kiírták a közbeszerzést, melyben keresik a 90 km/h sebességű, 2x1 sávos országút tervezőjét. Az új pálya kezdete a 88. számú Sárvár-Vát főút és Sárvár III. bekötőút csomópontból indul, különszintben keresztezi a 20. számú Szombathely - Székesfehérvár vasútvonalat (ahol a vasút feletti új közúti híd legnagyobb támaszköze 19,35 méter) és a Rábahídvég-Sárvár összekötő útra köt ki.
A tervező feladata az érintett szakasz
A Széchenyi Terv Plusz támogatásával 4,2 kilométerrel bővül a veszprémi Bánd-Szentgál-térség kerékpárút-hálózata, amelyhez új pihenőhelyek, tűzrakók és egy mezítlábas ösvény is társul.
Egy friss videó tanúsága szerint már kirajzolódik a Torony–Bucsu bringaút nyomvonala.