Hároméves útfelújítási keretet hirdetett Tatabánya Önkormányzata.
Nagy ütemben fejlődnek Tatabánya útjai, hiszen csak tavaly számos, a várost érintő projektről számolhattunk be. Jól halad a Tatabányát és Környét tehermentesítő út előkészítése; a SWIETELSKY Magyarország, a Strabag és Duna Aszfalt kivitelezésében fejlesztették a Kesztölc és Tatabánya közötti összekötő utat, Speciálterv dokumentációja alapján az A-Híd építette új aluljáró kapcsolja össze a város két, korábban a vasút által elszakított részét és nagyszabású közműfejlesztést is indítottak a közelmúltban a Mészáros és Mészáros Zrt., valamint az Euroaszfalt Kft. kivitelezésében. Az eddigi eredményekhez illeszkedik a város meglévő útjainak nagyarányú karbantartása, javítása is, amelyre a frissen kiírt közbeszerzés szerint keresik a kivitelezőt.
Tatabánya közigazgatási területén található utak, járdák és padkák javítási, felújítási munkáinak elvégzésére keresik a vállalkozót. Egy hároméves időtartamú keretszerződés során végezhet majd átalakításokat és korszerűsítéseket a nyertes. A közelítő mennyiségeket az alábbiakban határozta meg a városvezetés:
Az adott éves mennyiségeket a mindenkori éves elfogadott költségvetésben rendelkezésre álló forrás erejéig határozzák meg azzal a kikötéssel, hogy az Önkormányzat az éves megrendelt mennyiség értékének vonatkozásában 15%-ig eltérhet az éves indexált keret összegtől.
Felkészült az MKIF Zrt.: legkésőbb szeptember elején indul az M1 fejlesztése, melyről újabb részleteket tudtunk meg Németh Tamás vezérigazgatótól. Cél, hogy a munkálatok négy éve alatt is biztonságos legyen az autópálya.
Felújítják Borsod vármegyében a Bózsva és Nyíri közötti 3726-os utat. A több mint négy kilométeres összekötő úton a HE-DO szakemberei dolgoznak. A munkálatok idején is biztosítják az autóbuszok és az aratást végző mezőgazdasági munkagépek folyamatos közlekedését.