Aki gyorsan reagál az új helyzet adta kihívásokra, hatalmas versenyelőnyre tehet szert.
A Mesterséges Intelliganciával készített borítóval köszönti a 2024-es évet a Magyar Építők első idei magazinja. A tengr.ai mesterséges intelligenciaalapú képalkotó szoftver alkotta montázsnak számos olvasata lehet, mi most csak annyit szeretnénk ezek közül kiemelni, hogy új idők érték el az építőipart!
A digitalizáció térnyerése szinte minden területre begyűrűzik, de ebbe az irányba indult most a szabályozás is: több, mint egyéves munka után megszülettek az építőpar új törvényei. A hatékonyságnövelés és a digitalizáció a piaci oldal után most már kormányzati oldalról is lehetőség helyett kényszerré válik. Minden iparági szereplőnek létfontosságú tehát, hogy a lehető a legélesebb szemmel kövesse a piacot és a szabályozásokat. Aki pedig – akár a digitalizáció erősítésével – gyorsan reagál az új helyzet adta kihívásokra, hatalmas versenyelőnyre tehet szert.
A magazin vezércikkében összegzett változtatások az építésgazdaság új korszakát hozhatják el, ugyanakkor a januári számban természetesen a jelennel is foglalkozunk. Az elmúlt negyedév legfontosabb ágazati fejleményeit összegezve bemutatjuk többek közt az Építőipari Nívódíj nyertes építési projektjeit, a paksi bővítés földmunkáit, akárcsak a Zuglói Városközpont fejlesztésének legérdekesebb részleteit. Emellett olyan nagy beruházások zárásáról, illetve előrehaladásáról számolunk be, mint a Dunakeszi Diáknegyed, az Alba Aréna, a Citadella vagy épp a CATL-gyár.
Az újság megrendelése esetén az adatait kizárólag az Ön előfizetésével kapcsolatos ügyintézéshez használjuk fel.
Rendelje meg a MAGYAR ÉPÍTŐK magazin éves előfizetését 4.400 Ft + postaköltség 3.003 Ft értékben. (Az árak az 5%-os áfát tartalmazzák.)
A megrendeléséhez visszaigazoló e-mail-ben díjbekérőt küldünk. Kérjük, ez alapján utalja át az előfizetés díját! Amint regisztráljuk a befizetést, levélpostai küldeményként feladjuk a számlával együtt az Ön által megadott szállítási címre.
Érvényes: 2023. február 17-től visszavonásig.
Első ízben rendezik meg az Év Építőipari Marketingkommunikációs Eseményét, amelynek egyik fő célja követ dobni az állóvízbe.
Több mint 1600 négyzetméternyi felület újult meg az Eötvös Loránd Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Karának Kecskeméti utcai épületegyüttesén.