Megduplázza raktárát és új gyártósort is kialakít az építőipari alapanyaggyártó, mely ugyanakkor iskolai kampányt indít az iparág népszerűsítéséért.
Tavasszal indul a múlt évre tervezett sóskúti gyár bővítése – derült ki a Mapei Kft. közleményéből. A 2,4 milliárd forintos beruházás keretében az építőipari alapanyaggyártó raktára mintegy duplájára bővül, valamint egy új gyártósor is kialakításra kerül. A kivitelezést a Market Építő Zrt. végzi.
A Mapei ugyanakkor arról is beszámolt, hogy az építőipar népszerűsítését célzó programot dolgozott ki. A kezdeményezést egy 1500 fős közvéleménykutatás előzte meg, amiből kiderült, hogy az emberek 51 százaléka nem szívesen adná építőipari szakembernek a gyermekét. Legtöbben azért, mert alulfizetett, piszkos és nehéz fizikai munkának látják az építőipari tevékenységeket.
A most induló program ezt a szemléletet igyekszik megváltoztatni, első lépéseként nagyszabású kommunikációs kampány indul az általános és középiskolásokban. Ennek keretében a Magyar Építőipari Szakember Közösség legjobb szakemberei az iskolákban mutatják be a szakma szépségeit és perspektíváit.
A program másik részét az Ideális Szakember Képzés adja, melynek célja egy kimagasló szintű szakmai továbbképzési rendszer megteremtése. A képzésen nem csak szakmai, hanem vállalkozási ismereteket és szakmai kultúrát is átadnának. A modell harmadik eleme a Szakember Közösség és a Mapei szakemberajánló rendszere. Előbbi szakmai fejlődés lehetőségét, gazdasági és szakmai előnyöket kínál, míg az utóbbi összekapcsolja a szakembereket és a megrendelőket.
A 2019-ben 35 milliárdos árbevételig jutott vállalat több mint 200 embernek ad munkát, az alvállalkozókkal együtt pedig több mint 800 munkavállalónak teremt lehetőséget.
Az ingatlanpiaci társaság felelős nagyvállalatként elkötelezett, hogy támogassa azokat a társadalmi programokat, amelyek a fiatalokat segítik a kulcskompetenciák megszerzésében.
Az ÉMI pályázatának célja a vállalkozások technológiai felkészültségének és versenyképességének növelése.