Az újbudai hálózat több járata is alkalmas lehet a kórházig történő meghosszabbításra, a tervek kidolgozása folyamatban van.
Kötött pályás közösségi közlekedési kapcsolat épülhet ki a tervezett dél-budai egészségügyi központhoz – írja a Magyar Idők. Információik szerint a XI. kerületi önkormányzat azzal a megjegyzéssel adta át térítésmentesen a Dobogó városrészben lévő ingatlanait, hogy az ott megvalósuló szuperkórházhoz korszerű, nagy kapacitású kötött pályás elérhetőséget biztosítanak számukra.
A Magyar Idők szerint az újbudai igények pontos megfogalmazásán még dolgozik az önkormányzat. Ugyanakkor Dobogóhoz a 19-es, a 49-es, a 41-es, és a közeljövőben az 1-es villamos lesz közel, ezért a nagy kapacitású kötött pályás kapcsolat leginkább ezen vonalak valamelyikének meghosszabbításával képzelhető el.
A közúti közlekedés biztosítása érdekében egyébként az intézmény külön csomóponttal fog csatlakozni az M1/M7-es autópályák bevezető szakaszához.
A végéhez közeledik Balatonfüreden a személyhajó kikötő megközelítését szolgáló bejáró móló és vitorlás kikötő átfogó felújítása. A modernizáció során a STRABAG szakemberei egy hazánkban még újdonságnak számító amerikai partfalépítési technológiát is alkalmaztak a Balaton medrében, ezenkívül megerősítették és kiszélesítették a mólót, megújultak a közművek, valamint a vitorlás kishajó kikötő.
Huszonötezer köbméter törmelék keletkezett az állampárti időszak félkatonai szervezetének, a Munkásőrség Országos Parancsnokságának, iskolájának és a kollégiumának bontásából, amelyet a ZÁÉV végzett el. A Gellért-hegyen álló vasbeton épületek bontási hulladékait 98 százalékban újrahasznosították. A telken a tervek szerint a Mathias Corvinus Collegium új központja épülhet fel.