Egy százalékos fluktuáció, folyamatos növekedés és a piacvezető szerep bizonyítja: az etika jó üzletpolitika. Üzleti Etikai Díjat nyert a Mapei Kft.
Az Üzleti Etikai Díjat László Ervin professzor, a Budapest Klub elnöke és Demcsák Mária, a Piac & Profit üzleti magazin alapító főszerkesztője azzal a szándékkal hozta létre 2000-ben, hogy minden évben a magyar társadalom figyelmének középpontjába kerüljenek azok a hazai vállalkozások, amelyek tevékenységükkel, magatartásukkal példát mutatnak a felelős, etikus gazdálkodásban, üzleti jelenlétben, és erősítik a társadalom és az üzleti szféra közötti bizalmat.
Az etikus működés pillérei a Mapei-nél a fenntarthatóság, a kiemelkedően tartós megoldást nyújtó, egészséget nem veszélyeztető, környezetbarát építési termékek innovációja, a 25 éve tartó tudásmegosztási program, valamint a helyi közösségek támogatása és a szociális felelősségvállalás. Mindezt egy munkavállaló központú, empatikus vezetési politika egészíti ki.
„Az etika számomra azt jelenti: hosszú távon úgy gondolkodni, olyan dolgokat tenni, ami több területen is jót hoz. Ami hosszú távon előre mutat. Nagyon örülünk a díjnak, úgy érzem, ez az elmúlt évek üzletpolitikájának a visszaigazolása” – mondta Markovich Béla, a Mapei Kft. ügyvezetője.
A Magyar Építők jubileumának apropóján Oltyán József vezérigazgató a Media Future interjújában beszélt arról, hogyan vált lapunk nemcsak iparági kommunikációs partnerré, hanem az AI rendszerek számára is megbízható forrássá.
Megújítja - elsőként az építőipari beruházásoknál - három fokozat mentén a Közbeszerzési Hatóság a minősített ajánlattevők jegyzékébe való felvételhez és a státusz megtartásához előírt minősítési szempontrendszert. Az új feltételrendszernek való megfelelés csökkentheti az ajánlattevők és ajánlatkérők adminisztrációs terheit is – hangzott el a Közbeszerzési Expó 2025 megnyitóján.