Egy százalékos fluktuáció, folyamatos növekedés és a piacvezető szerep bizonyítja: az etika jó üzletpolitika. Üzleti Etikai Díjat nyert a Mapei Kft.
Az Üzleti Etikai Díjat László Ervin professzor, a Budapest Klub elnöke és Demcsák Mária, a Piac & Profit üzleti magazin alapító főszerkesztője azzal a szándékkal hozta létre 2000-ben, hogy minden évben a magyar társadalom figyelmének középpontjába kerüljenek azok a hazai vállalkozások, amelyek tevékenységükkel, magatartásukkal példát mutatnak a felelős, etikus gazdálkodásban, üzleti jelenlétben, és erősítik a társadalom és az üzleti szféra közötti bizalmat.
Az etikus működés pillérei a Mapei-nél a fenntarthatóság, a kiemelkedően tartós megoldást nyújtó, egészséget nem veszélyeztető, környezetbarát építési termékek innovációja, a 25 éve tartó tudásmegosztási program, valamint a helyi közösségek támogatása és a szociális felelősségvállalás. Mindezt egy munkavállaló központú, empatikus vezetési politika egészíti ki.
„Az etika számomra azt jelenti: hosszú távon úgy gondolkodni, olyan dolgokat tenni, ami több területen is jót hoz. Ami hosszú távon előre mutat. Nagyon örülünk a díjnak, úgy érzem, ez az elmúlt évek üzletpolitikájának a visszaigazolása” – mondta Markovich Béla, a Mapei Kft. ügyvezetője.
Lendület, megújulás és a korábbi értékek megőrzése vezérelte a SZABADICS Group új arculatát.
Bár harminchárom évet töltött el egy munkahelyen és nem gondolkodott a váltáson, a Paks II. projekt mégis elcsábította Bohus Róbertet, aki úgy gondolja: ennek a beruházásnak olyan nívója, hírneve van, amiért érdemes volt ezt a lépést megtenni. A cég programelem-felelőse tapasztalt projektmenedzserként került márciusban a két új blokk létesítését koordináló társasághoz.