Egy százalékos fluktuáció, folyamatos növekedés és a piacvezető szerep bizonyítja: az etika jó üzletpolitika. Üzleti Etikai Díjat nyert a Mapei Kft.
Az Üzleti Etikai Díjat László Ervin professzor, a Budapest Klub elnöke és Demcsák Mária, a Piac & Profit üzleti magazin alapító főszerkesztője azzal a szándékkal hozta létre 2000-ben, hogy minden évben a magyar társadalom figyelmének középpontjába kerüljenek azok a hazai vállalkozások, amelyek tevékenységükkel, magatartásukkal példát mutatnak a felelős, etikus gazdálkodásban, üzleti jelenlétben, és erősítik a társadalom és az üzleti szféra közötti bizalmat.
Az etikus működés pillérei a Mapei-nél a fenntarthatóság, a kiemelkedően tartós megoldást nyújtó, egészséget nem veszélyeztető, környezetbarát építési termékek innovációja, a 25 éve tartó tudásmegosztási program, valamint a helyi közösségek támogatása és a szociális felelősségvállalás. Mindezt egy munkavállaló központú, empatikus vezetési politika egészíti ki.
„Az etika számomra azt jelenti: hosszú távon úgy gondolkodni, olyan dolgokat tenni, ami több területen is jót hoz. Ami hosszú távon előre mutat. Nagyon örülünk a díjnak, úgy érzem, ez az elmúlt évek üzletpolitikájának a visszaigazolása” – mondta Markovich Béla, a Mapei Kft. ügyvezetője.
Összefoglaló egy csúcstechnológiás magyar tulajdonú üzem felépítéséről - a beruházó és a kivitelező beszélgetése és projektértékelése.
Benedikt Károly marketing- és vállalati kommunikációs igazgatóként csatlakozott az egyik leginnovatívabb, technológia-vezérelt építőipari vállalatcsoportjához, a KÉSZ Csoporthoz. A szakember közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozíciójában pedig a cégcsoport belső és külső kommunikációjáért, valamint marketingtevékenységek koordinálásáért és fejlesztéséért felelős.