Április elején az A-Híd beépített két vasúti hídprovizóriumot, hogy az állomáson végzett felújítás közben is haladhasson a forgalom.
A Kitérő 2016 Konzorcium, melynek tagjai a V-Híd Zrt. és az A-Híd Zrt., márciusban megkezdte a Kelenföld-Százhalombatta vasútvonal korszerűsítését, s a szakaszon azóta is gőzerővel halad a munka. Április 1-4. között folyamatos vágányzárban, éjszakai teljes feszültségmentesítés mellett az érdi vasútállomásnál megtörtént két darab vasúti hídprovizórium (azaz ideiglenes híd) beépítése az állomás jobb átmenő vágányába. Itt a kivitelezést az A-Híd Zrt. végezte.
Az ideiglenes szerkezetek beépítésére azért van szükség, mert a vasútvonal átépítése közben egy vágányon folyamatosan fenn kell tartani a vonatforgalmat, és az állomáson megvalósuló peronaluljáró illetve a vízelvezetés részeként épülő kerethíd kivitelezését csak provizórium védelmében lehet elvégezni. A beépített provizóriumokon a megengedett sebesség 40 km/h.
A provizóriumok 2017 augusztusáig maradnak üzemben, eddig tart az állomás és kapcsolódó nyíltvonali szakaszok bal oldalának átépítése. Ezt követően kezdi meg a konzorcium az állomás jobb oldalának átépítését.
A teljes, 40a vasútvonalon végzett projekt befejezésének határideje 2020. június 30.
Bár harminchárom évet töltött el egy munkahelyen és nem gondolkodott a váltáson, a Paks II. projekt mégis elcsábította Bohus Róbertet, aki úgy gondolja: ennek a beruházásnak olyan nívója, hírneve van, amiért érdemes volt ezt a lépést megtenni. A cég programelem-felelőse tapasztalt projektmenedzserként került márciusban a két új blokk létesítését koordináló társasághoz.
A WEST HUNGÁRIA BAU Kft. vezetőségének tagjai maguk is végig járták a szamárlétrát, így pontosan tudják, milyen háttérre van szükség a gyors és profi szakmai munkához. Ennek a csapatnak a tagjaként Dénes Balázs műszaki előkészítőként kezdett dolgozni az akkoriban még regionális vállalatnál, ma pedig már tulajdonosként tekintette át a kedvünkért a magyar magasépítés zászlóshajója működésének legizgalmasabb részleteit.