Április elején az A-Híd beépített két vasúti hídprovizóriumot, hogy az állomáson végzett felújítás közben is haladhasson a forgalom.
A Kitérő 2016 Konzorcium, melynek tagjai a V-Híd Zrt. és az A-Híd Zrt., márciusban megkezdte a Kelenföld-Százhalombatta vasútvonal korszerűsítését, s a szakaszon azóta is gőzerővel halad a munka. Április 1-4. között folyamatos vágányzárban, éjszakai teljes feszültségmentesítés mellett az érdi vasútállomásnál megtörtént két darab vasúti hídprovizórium (azaz ideiglenes híd) beépítése az állomás jobb átmenő vágányába. Itt a kivitelezést az A-Híd Zrt. végezte.
Az ideiglenes szerkezetek beépítésére azért van szükség, mert a vasútvonal átépítése közben egy vágányon folyamatosan fenn kell tartani a vonatforgalmat, és az állomáson megvalósuló peronaluljáró illetve a vízelvezetés részeként épülő kerethíd kivitelezését csak provizórium védelmében lehet elvégezni. A beépített provizóriumokon a megengedett sebesség 40 km/h.
A provizóriumok 2017 augusztusáig maradnak üzemben, eddig tart az állomás és kapcsolódó nyíltvonali szakaszok bal oldalának átépítése. Ezt követően kezdi meg a konzorcium az állomás jobb oldalának átépítését.
A teljes, 40a vasútvonalon végzett projekt befejezésének határideje 2020. június 30.
Rövidesen vízi útjára indul Paks II. történetének első elkészült nagyberendezése, az 5. blokk zónaolvadék-csapdája. A 730 tonnás berendezés a Pakson épülő blokktípus egyik, úgynevezett passzív biztonsági berendezése, ami arra szolgál, hogy ha a szinte lehetetlen is bekövetkezne, meggátolja annak káros környezeti következményeit.
Az Építőipari Nívódíjjal jutalmazott projektben nem csupán a volumen miatt születtek páratlan megoldások a Market generálkivitelezésében és az Óbuda Group lebonyolításában.