Az A-Híd Zrt. kivitelezésében megvalósuló projekt során felújították többek közt a vasúti és közúti pályalemezt, valamint a hídhoz csatlakozó közút burkolatát.
A mai napon megindul a vasúti és a közúti forgalom a 130 éves kiskörei Tisza-hídon, Magyarország egyetlen vegyes használatú átkelőjén – derül ki a MÁV Zrt. közleményéből. A híd felújításának munkálatai az A-Híd Zrt. kivitelezésében valósultak meg közel nettó 1 milliárd forintból. Legutóbb év elején számoltunk be a híd aktuális munkálatainak állásáról.
A mai naptól a Kál-Kápolna-Kisújszállás vasútvonal teljes hosszán újra a Tisza-hídon keresztül közlekednek a menetrend szerinti vonatok és az autóbuszjáratok. A járművek eredeti útvonalukon érik el végállomásukat, így a térségben élők újra átszállások nélkül utazhatnak.
A beruházás keretében elvégezték:
A híd és környezetének karbantartása a MÁV Zrt. és a Magyar Közút Nonprofit Zrt. együttműködésében még folytatódik, ezért a közúti és vasúti forgalom megindulása mellett is érvényben marad a sebességkorlátozás.
A karbantartás az ártéri szerkezetek acélszerkezeteinek korrózióvédelmi és betonfelületi munkáival folytatódik, ezért az átkelő szerdai forgalomba helyezése után az ártéri hidak egyes részei és a kiskörei Tisza-híd környezete munkaterület marad.
A WHB generálkivitelezésben megújult ETO Parkot szeptemberben nagyszabású, ingyenes esemény nyitja majd meg.
Fiatal mérnökként került a Paksi Atomerőműbe Szarvas Krisztián. A kezdetek óta a Paks II. projektért dolgozik, négy éve műszaki igazgatóként. Bár a legnagyobb létszámú szervezetet irányítja, ajtaja minden munkatársa előtt nyitva áll. Kulcsfontosságúnak tartja, hogy sikerüljön megnyerni és megtartani a fiatal generációt az új atomerőmű számára.