Az A-Híd kivitelezésében megvalósuló projektben kihívást jelentenek a korróziós problémák és a szűkös vágányzári időszak. Emellett ahhoz is alkalmazkodni kellett, hogy a pályaszakaszt csak a két végén lehet megközelíteni.
A kiskörei Tisza-híd modernizációs és karbantartási munkálatait az A-Híd Zrt. kivitelezi, a fejlesztéseket 2018 júniusában meg is kezdték. A MÁV és a Magyar Közút Nzrt. közös beruházásában a közel 600 m hosszú közös használatú, közúti-vasúti híd körülbelül 1,5 milliárd forintból újul meg.
A Heves megyei projektben a munkaterület-átadás után kezdődött el az öt hónapos vágányzári időszak. Az ártéri hídon egyidejűleg indultak el a bontási és építési munkák, a mederhídon pedig a régi pályalemezt szedték fel és szállították el. Mindeközben készülnek a sínrögzítések az ártéri és a mederhídon is. A munkálatok jelenleg is zajlanak, melyek magukban foglalják többek között:
A kivitelezés során az acélszerkezeti munkákat az Acélhidak Kft., míg a korrózióvédelmi munkákat a Hídtechnika Kft. végzi el. Az egyedi állványzatot a szemcseszóráshoz és a festéshez a Hídkonzol Kft. építette, a pályalemez építéseket pedig a Balogép-Híd Kft. és az A-Híd csapata közösen valósítja meg. A vasúti pályaépítést a Normálnyomtáv Kft. és 2x6m-en az U32 technológiai csoport végzi.
A projektben több kihívásra is megoldást kellett találni: a 3,8 méter széles és a 645 méter hosszú pályát csak a két végén lehet megközelíteni, ami miatt a munkába vett oldalon ki volt zárva az építéshez való bejutás, illetve a mederszerkezet korróziója is megnehezítette a munkát. Az előre nem látható korróziós károk javítása miatt az építési idő meghosszabbítására volt szükség.
A híd rekonstrukcióján kívül a beruházás a csatlakozó közúti hálózatot is érinti mintegy 240 méteren, a vasúti síneket pedig a szerkezet teljes hosszával együtt 655 méteren újítják fel.
A Tisza-tó közelében található mintegy 130 éves átkelő a munkálatok eredményeként tovább lesz használható a közút és vasút számára, mindazonáltal a hídon fennálló korlátozások a továbbiakban is fennmaradnak.
Bejelentették a Kecskemét-Dabas-Budapest vasútvonal felújítását, az 5-ös főút négysávústását a Mercedes-gyárig és a Halasi úti felüljáró modernizálását is – többek között.
Folytatják a Csengery utca fejlesztését.