Az összesen 12,5 milliárd forintos fejlesztéssorozatban hét mélyépítő vállalat vesz részt: az EuroAszfalt, a HE-DO, a Ke-Víz, a KM Építő, a Strabag, a Swietelsky Magyarország, valamint a Zemplénkő.
Miután a héten beszámoltunk a nemzeti útkezelő 8 milliárd forintos útfelújítási programjáról, most egy újabb hasonló csomagról érkezett hírt. Az uniós közbeszerzési értesítő adatai szerint a Magyar Közút Nzrt. legújabb csomagjában most mintegy 12,52 milliárd forint értékben korszerűsítik a hazai úthálózatot: összesen 36 projektről derült ki, hogy melyik útépítő vállalat, vagy konzorcium végzi el a munkálatokat. Számos három-, négy- és ötszámjegyű bekötő és összekötő út burkolatfejlesztését végzik el, illetve két helyszínen csomópontot is kiépítenek.
A WEST HUNGÁRIA BAU Kft. vezetőségének tagjai maguk is végig járták a szamárlétrát, így pontosan tudják, milyen háttérre van szükség a gyors és profi szakmai munkához. Ennek a csapatnak a tagjaként Dénes Balázs műszaki előkészítőként kezdett dolgozni az akkoriban még regionális vállalatnál, ma pedig már tulajdonosként tekintette át a kedvünkért a magyar magasépítés zászlóshajója működésének legizgalmasabb részleteit.
Hamarabb épül fel a vártnál a BYD-gyár, 2025 második felében legurul az első autó a gyártósorról. Szegedtől Ceglédig fejlesztések várhatóak a MÁV 140-es vasútvonalán, a röszkei határátkelő pedig kínai hitelből válik a schengeni térség legjelentősebb szárazföldi határátlépő pontjává. Bővítik a közműszolgáltatásokat, lakóövezetet alakítanak ki és végül, de nem utolsósorban Szeged hídjait is fejlesztik.