A beruházások célja, hogy biztonságosabbá és gyorsabbá tegyék a környéken élő családok közlekedését, és megkönnyítsék a térség vállalkozóinak munkáját.
Megkezdődhet a szentesi Kurca-híd és a kapcsolódó létesítmények megépítésének előkészítése - közölte az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) parlamenti és stratégiai államtitkára kedden Facebook oldalán.
Kiemelte: a közeljövőben megkezdődhet a 451. számú főút Kiskunfélegyháza és Szentes közötti szakasza fejlesztésének előkészítése, valamint az M5-ös autópályán Csengelénél a csomópont megvalósításának előkészítése.
Az államtitkár közleményéből kiderült továbbá, hogy mindezek mellett a 4405. jelű összekötő út problémás szakaszának felújítása is megkezdődhet.
"Ezek a beruházások biztonságosabbá és gyorsabbá teszik a környéken élő családok közlekedését, és megkönnyítik a térség vállalkozóinak munkáját” – nyilatkozta Schanda Tamás.
„Szentes és térségének fejlesztésére, megerősítésére a kormányzat kiemelt figyelmet fordít"- emelte ki.
A WEST HUNGÁRIA BAU Kft. vezetőségének tagjai maguk is végig járták a szamárlétrát, így pontosan tudják, milyen háttérre van szükség a gyors és profi szakmai munkához. Ennek a csapatnak a tagjaként Dénes Balázs műszaki előkészítőként kezdett dolgozni az akkoriban még regionális vállalatnál, ma pedig már tulajdonosként tekintette át a kedvünkért a magyar magasépítés zászlóshajója működésének legizgalmasabb részleteit.
Hamarabb épül fel a vártnál a BYD-gyár, 2025 második felében legurul az első autó a gyártósorról. Szegedtől Ceglédig fejlesztések várhatóak a MÁV 140-es vasútvonalán, a röszkei határátkelő pedig kínai hitelből válik a schengeni térség legjelentősebb szárazföldi határátlépő pontjává. Bővítik a közműszolgáltatásokat, lakóövezetet alakítanak ki és végül, de nem utolsósorban Szeged hídjait is fejlesztik.