A Szabadics Zrt. két csapattal indult, egy női csapattal hobbi és egy férfi csapattal verseny kategóriában.
A Szabadics Zrt. évek óta részt vesz a Mapei Tour de Zalakaroson, sőt saját futam is kötődik nevéhez: a Szabadics Ride Company Challenge céges kerékpárversenyt idén ötödik alkalommal rendezték meg az elmúlt hétvégén.
A csapatok a Karos Korzó vadonatúj nagyszínpadáról rajtolhattak Zalakaros megújult főterén, melyhez a Szabadics Zrt.-nek személyes kötődése is van: a cég alapítása Zalakaroshoz köthető, valamint a Karos Korzó építését a társaság végezte. A helyszínt nyáron avatták fel ünnepélyes keretek között, amelyről lapunk is írt. A Tour de Zalakaros céges futamára hobbi kategóriában 20, verseny kategóriában 24 csapat jelentkezett.
A versenyzőknek 38 kilométert kellett teljesíteni a Kis-Balaton körül, sík terepen.
A Szabadics Zrt. két csapattal indult, egy női csapattal hobbi és egy férfi csapattal verseny kategóriában.
A Szabadics Zrt. menedzsmentje számára mindig is fontos volt az egészséges életmód, valamint a sport. A társaságnál többen rendszeresen mozognak, kerékpároznak vagy éppen futnak. Hisznek a sport és a kerékpározás közösségépítő erejében.
A Szabadics női csapatában
A nők között 2. helyezést értek el, a vegyes futamban 10.-ek lettek 1:18:30-as idővel.
A férfi csapatban
A férfi csapattagok a 15. helyen végeztek 1:01:33-as idővel.
A versenyről, illetve a Szabadics sport iránti elköteleződéséről Kovács Tamást, a Szabadics Zrt. elnökét kérdezte lapunk, aki elmondta, a zalakarosi hétvége az ország egyik legnagyobb sport megmozdulása.
„A csapatverseny célja a megmérettetésen túl a találkozási lehetőség. Olyan cégek képviselői is itt vannak, akikkel találkozunk a mindennapi gazdasági életben. Külön öröm számomra, hogy egyre több olyan cég képviselteti magát, akikkel együtt dolgozunk több projekten.”
Az elnök szerint mind a sport, mind az építőipar nagy odafigyelést és közös gondolkodást, együttműködést igénylő ágazat. „Pontosan ezért döntöttünk csapatverseny indítása mellett, mert itt a szabályok szerint a csapat idejét az határozza meg, hogy az öt indulóból a negyedik tag, mikor érkezik be.”
„A verseny alatt tehát segíteni kell egymást, együtt kell haladni. Emellett természetesen itt is maximális teljesítményt szükséges nyújtani.”
A társaság évek óta két csapattal képviselteti magát a rendezvényen, egy férfi és egy női csapattal. A Szabadicsnál az ép testben ép lélek elvet vallják, ezt alátámasztva irodaházukban lehetőséget teremtettek arra, hogy edző bevonásával heti négy alkalommal mindenki gyakorolhassa a mozgást, aki kedvet érez hozzá.
A cégcsoport mindazonáltal elkötelezett a gyermekjólét és a gyermekek egészsége mellett.
„Tudjuk, hogy a gyermekek számára fontos a példaképek megléte. Ezért támogatunk több felnőtt sportágat kosárlabdában, labdarúgásban Zalaegerszegen, Kaposváron és Nagykanizsán. Ennek a térségnek sokat köszönhet a Szabadics-csoport, mivel munkáink, megrendeléseink jelentős része innen származik. Hisszük, hogy a kapott javakból vissza is kell forgatni a táradalomba.”
Kovács Tamást nemrég a Magyar Labdarúgó Szövetség javaslatára a Zala Megyei Igazgatóság társadalmi elnöksége élére nevezték ki elnöknek. Új tisztségéről így vallott:
„Küldetésünk elsősorban a sportág társadalmi beágyazódásának elősegítésére fókuszál. Számomra a foci örök szerelem, és ha már csinálni nem tudom, így próbálom támogatni.”
A WEST HUNGÁRIA BAU Kft. vezetőségének tagjai maguk is végig járták a szamárlétrát, így pontosan tudják, milyen háttérre van szükség a gyors és profi szakmai munkához. Ennek a csapatnak a tagjaként Dénes Balázs műszaki előkészítőként kezdett dolgozni az akkoriban még regionális vállalatnál, ma pedig már tulajdonosként tekintette át a kedvünkért a magyar magasépítés zászlóshajója működésének legizgalmasabb részleteit.
Hamarabb épül fel a vártnál a BYD-gyár, 2025 második felében legurul az első autó a gyártósorról. Szegedtől Ceglédig fejlesztések várhatóak a MÁV 140-es vasútvonalán, a röszkei határátkelő pedig kínai hitelből válik a schengeni térség legjelentősebb szárazföldi határátlépő pontjává. Bővítik a közműszolgáltatásokat, lakóövezetet alakítanak ki és végül, de nem utolsósorban Szeged hídjait is fejlesztik.