Tizenöten nyújtották karjukat a közelmúltban, hogy segítsék rászoruló embertársaikat.
Példás és követendő hagyomány a Ke-Víz 21 Zrt.-nél, hogy rendszeresen szervez véradást dolgozóinak. Évente kétszer rendezik be a cég ebédlőjét alkalmi véradó állomásnak.
Az ilyenkor szokásos dokumentációk ellenőrzése, illetve az elengedhetetlen vizsgálatok után tizenöten nyújtották karjukat a közelmúltban, hogy segítsék rászoruló embertársaikat. A szervezést a Magyar Vöröskereszt Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Szervezete végezte, a szakembereket pedig az Országos Vérellátó Szolgálathoz tartozó Nyíregyházi Területi Vérellátó biztosította.
Bardi Béla, a mélyépítő iroda projektvezetője nem először élt a munkáltatója által megszervezett lehetőséggel. Éppen tizedszer, amiért jubileumi kitűzőt is kapott.
„Tartom magam ahhoz, hogy ahol tudok, segítek. Szerencsére sem a családban, sem a barátok között nem volt senki, akinek vérre lett volna szüksége. Meglepődtem, amikor közölték, hogy ez a tizedik alkalom és kaptam egy jubileumi kitűzőt. Így most már tudom, hogy a következő, már a tizenegyedik lesz.”
Krajnyákné Vas Marianna, a könyvelési iroda vezetője sem először adott vért.
„Minden nap úgy ébredek, ha valamiben tudok, akkor segítek másoknak. Természetesen ebbe beletartozik a véradás is, mégpedig igen fontos helyen. Sajnos nagyon sok bajba jutott embertársunknak van szüksége vérre, jó érzés így segíteni. Örömteli, hogy cégünk minden évben kétszer is lehetőséget biztosít itt, a munkahelyen a véradásra."
Tuza Viktor projektvezető először vállalkozott az önzetlen feladatra, ő oklevelet kapott a jeles alkalomból. Majd a kötelező pihenés után mindenki visszatért dolgozni.
A WEST HUNGÁRIA BAU Kft. vezetőségének tagjai maguk is végig járták a szamárlétrát, így pontosan tudják, milyen háttérre van szükség a gyors és profi szakmai munkához. Ennek a csapatnak a tagjaként Dénes Balázs műszaki előkészítőként kezdett dolgozni az akkoriban még regionális vállalatnál, ma pedig már tulajdonosként tekintette át a kedvünkért a magyar magasépítés zászlóshajója működésének legizgalmasabb részleteit.
Hamarabb épül fel a vártnál a BYD-gyár, 2025 második felében legurul az első autó a gyártósorról. Szegedtől Ceglédig fejlesztések várhatóak a MÁV 140-es vasútvonalán, a röszkei határátkelő pedig kínai hitelből válik a schengeni térség legjelentősebb szárazföldi határátlépő pontjává. Bővítik a közműszolgáltatásokat, lakóövezetet alakítanak ki és végül, de nem utolsósorban Szeged hídjait is fejlesztik.