Három egymást követő évben nyerte el a kizárólag magyar márkáknak járó elismerést a vállalat.
2019-ben, megszakítás nélkül immár harmadik alkalommal ismét díjazott lett az EB HUNGARY INVEST Kft. a MagyarBrands üzleti kategóriában. A kitüntetés iránymutatás a fogyasztók és az üzleti partnerek számára is, hiszen a program a legmegbízhatóbb és a legeredményesebb magyar márkákat értékeli.
Az építőipari generálkivitelező cég az utóbbi években - műemlékvédelmi projektjei mellett – a hotel- és irodafelújításokra, ezen belül is a belső befejező szakipari, ún. fit-out feladatok elvégzésére helyezte a fókuszát.
Múlt hónapban arról is beszámoltunk, hogy az EB HUNGARY INVEST munkáját Business SuperBrands díjjal is elismerték, ami azért is különösön jó minőségi mérce, mert a jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.
Az EBH idei évi projektjei között szerepel például, hogy egy befejezetlen épületből alakítottak ki irodaházat Kőbányán, felújítják a tatabányai, legendás Tulipános Házat, és Budapest belvárosában egy meglévő műemléképületből irodaházat varázsolnak Irányi Palace néven.
A MagyarBrands program kizárólag olyan magyar márkát értékel, amely Magyarországon született vagy létrejöttében magyarok vettek részt.
A Program kiválasztási folyamata rendkívül komplex: egy márka a pénzügyi adatainak többszempontú vizsgálata – valamint a fogyasztók és szakértők egyöntetű értékítélete – alapján részesülhet ebben az elismerésben. A díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki. A pontozás alapján pedig három alapkategóriában születik meg végül a díjazotti lista.
A MagyarBrands program már 10. éve díjazza a magyar vonatkozású márkák közt a legeredményesebb vállalkozásokat. A Szakmai Bizottság döntése alapján az EBH INVEST – a hazai üzleti TOP márkák egyikeként – 2019-ben is kiváló márkának számít.
Az EB HUNGARY INVEST 2004 óta egy sikeresen működő építőipari vállalat, fő profiljába a generálkivitelezés, a műemlékfelújítás és az ingatlanfejlesztés tartozik. A cég a fennállása óta a határokon is átívelve 38 településen összesen 172 megvalósult projektet tudhat maga mögött.
A Weinberg számára a fenntarthatóság nem csak papíron, hanem a gyakorlati megvalósítás során is fontos.
BudapART néven pályázatot hirdetett a Market.