Idén tizenhetedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands, és tizennegyedik alkalommal a Business Superbrands díjakat. A Terrán ebben az évben először mindkettőt elnyerte.
A Superbrands a nagyközönség számára is ismert védjegy, a magas minőség szimbóluma. A nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban.
Az elismerés odaítéléséről – egy többlépcsős előszűrést követően – egy összesen 41 tagú, független, marketing és menedzsment területen aktív szakértőkből álló bizottság dönt minden évben. 2021-ben a Terrán Tetőcserép Gyártó Kft.-t sokadik alkalommal találták érdemesnek a Superbrands 2021 és a Business Superbrands 2021 védjegy viselésére – olvasható a vállalat keddi közleményében.
„Nehéz szavakat találni azokra az elismerésekre, amiket évről évre megszavaznak nekünk. Boldogok és büszkék vagyunk! A sikerben osztozunk a Terrán összes alkalmazottjával és a vásárlókkal, akik kitüntetnek minket bizalmukkal.
Egyet megígérhetünk, továbbra is azon fogunk dolgozni, hogy innovatív, a XXI. század igényeit maximálisan kielégítő szereplői maradjunk a hazai és nemzetközi piacnak egyaránt”
– mondta Tóth Szabolcs, a Terrán Tetőcserép Gyártó Kft. regionális marketing igazgatója.
A cég ezzel idén már az ötödik díjat tudhatja magáénak, hiszen a Terrán termékcsaládjai 2021-től a Hazai Termék védjegyet használók büszke és tudatos körét is erősíti. A védjegyes áru megvásárlásával nemcsak egy megbízható minőségű, ellenőrzött alapanyagokból készült, hazai előállítású termékhez juthatnak hozzá a vásárlók, hanem az ezeket előállító vállalkozásokat is segítik. Emellett Terrán a MagyarBrands program keretében már hetedik éve van az élmezőnyben.
A vállalat ezenfelül nemzetközi vizeken is brillírozott, ugyanis 60 országból érkező pályázatok tervezési minőségét, valamint innovációs mértékét értékelte az a nemzetközi szakmai zsűri, amely RedDot Termékdizájn 2021 díjjal ismerte el a Terrán Generon stílusosságát.
Első ízben rendezik meg az Év Építőipari Marketingkommunikációs Eseményét, amelynek egyik fő célja követ dobni az állóvízbe.
Több mint 1600 négyzetméternyi felület újult meg az Eötvös Loránd Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Karának Kecskeméti utcai épületegyüttesén.