A jó tervkezelés legfontosabb ismérve, hogy mindenki pontosan tudja miből kell dolgoznia. Ha egy alvállalkozó rossz terveket használ akár csak egy hétig, az több tízmillió forintos kárt jelenthet, ráadásul a vezetők és tulajdonosok számára ez a mínusz egyáltalán nem transzparens. A problémára megoldást nyújtó myPlan.cloud szoftvert ezúttal konkrét számokkal vizsgáltuk.
“Végül is nyertünk a projekten, nem?” - a mérleg pozitívra jön ki, így senki nem keresi azt az elvesztegetett százmilliót, ami még a projektben volt. A myPlan.cloud szoftvert fejlesztő cég mögött egy magyar tulajdonú, aktív építőipari szereplő áll, akik megelégelték ezeket a veszteségeket és elsősorban saját maguknak készítették a rendszert. Végül partnereik kérésére átépítették felhő-alapú szoftverré, hogy mások is használhassák - százmilliókat megtakarítva nekik.
Korábbi cikkünkben bemutattuk a szoftvert, most pedig arra vállalkoztunk, hogy kiszámoljuk pontosan mennyit lehet vele megtakarítani.
Példánk során egy nyolcmilliárdos kivitelezéssel számoltunk.
Tegyük fel, hogy a projekt 22 hónapig tart, a tervkezelésben 25 ember érintett, akik naponta átlagosan 25 percet töltenek a tervekkel kapcsolatos emailek kezelésével. Ez összesen 4812 munkaórát, azaz nagyjából 38 millió forintos költséget jelent a projekten, ami a myPlan.cloud bevezetésével azonnal megtakarítható.
Tudjuk, hogy mindenki túlterhelt, mindenkinek ismerős az elfelejtett, vagy el-nem-küldött email fogalma, ami potenciálisan óriási veszteségeket tud okozni. Az alvállalkozó, aki nem kapja meg időben a tervet, a régi revízióból dolgozik - a sokmilliós veszteséget pedig valaki ki fogja fizetni. Egy projekt során rengeteg ilyen eset előfordul - általában a vezetők, tulajdonosok tudja nélkül.
Számokkal kifejezve: egy projekten általánosan a terv- és hibakezelés problémáiból adódó veszteség 2,4%, ami egy nyolcmilliárdos projekt esetén 192 millió (!) forint.
Összesen tehát nagyjából 230 millió forintot veszítünk egy nyolcmilliárdos projekten akkor is, amikor a végösszeget nézve hoztuk a kívánt fedezetet. A myPlan.cloud-dal azonban ez a sok millió forint megtakarítható, a hibák kivédhetők. Mindemellett a szoftver ára verhetetlen: nincs kezdeti beruházási költség, mindössze havidíj van, ami pedig a felhasználás intenzitásával arányosan növekszik, vagy csökken. Így a myPlan.cloud nyugodtan használható hatvanmilliós és hatvan milliárdos projekten is: a felhőalapú rendszer automatikusan skálázódik, a korrekt ár-érték arány megmarad.
A myPlan.cloud ráadásul nem csak a tervkezelésre alkalmas: sok egyéb funkció képes hibákat kezelni, dokumentumokat grafikusan összehasonlítani, lefed bármilyen jóváhagyási workflow-t, mindezt mobilra optimalizáltan, 14 nyelven. Aki eddig nem tette meg, annak nincs jobb pillanat a digitális tervkezelő rendszerre való átállásra - a kialakult helyzetben még kevésbé engedhetjük magunknak, hogy több százmillió forintot elégetünk.
“Most úgy tudunk előnyt kovácsolni, hogy a plusz időt a hatékonyság növelésére használjuk” - a myPlan.cloud pedig kiváló eszköz erre.
További információért látogasson el a www.myplan.cloud honlapra,
vagy írjon emailt a [email protected] címre.
A környezettudatosság ma már alapvető vásárlói igény, akár felújításról, akár építkezésről van szó, de a héjazat megválasztásakor fontos szempont a tetőcserepek súlya, valamint ellenállóképessége is. A Terrán Synus és Renova Plus termékcsaládjai minden kívánalomnak maradéktalanul megfelelnek: nagy végszilárdságú, különleges felületkezelésekkel biztosítják a színvédelmet, valamint a kopásállóságot.
Nem túlzás azt állítani, hogy a fenntarthatóság az egyik legfontosabb kérdés ma az építőiparban. Az épületek tervezésétől az építésén át, a használatáig megkerülhetetlen kérdés lett a minél kisebb környezeti terhelés. A Terrán éppen a zöld szempontok és a szemléletformálás elősegítése miatt is alkotta meg a Generont, a napelemes tetőcserepet.