A visegrádi szállodások összefogtak a most értünk helytállókért.
A Föld Napján, április 22-én nyolc visegrádi szálloda útjára indította a Visegrád és Környéke Turisztikai és Marketing Egyesület gondozásában a Visegrádi Lélegzetláncolat kampányt.
112 – a mindenki által jól ismert segélyhívó szám
A vonal végén most nyolc visegrádi szálloda, nevezetesen:
Ők együttesen 112 darab 2 fős, 2 éjszakás pihenésre jogosító utalványt ajánlanak fel a koronavírus-világjárvány idején is az egészségügyben, a gyógyszertárakban és a kereskedelemben helytállók részére, hogy a veszélyhelyzet fáradalmait a járvány levonulása után Visegrádon pihenhessék ki.
Az Egyesület saját Facebook-oldalán, a VisitVisegrád oldalon kommunikálja a kampányt, de a kezdeményezés részleteit weboldalukon a www.visitvisegrad.hu oldalon is ismertetik.
Azt kérik, hogy az olvasók állítsanak jelöltet, javasoljanak egészségügyi, gyógyszertári vagy kereskedelmi dolgozót, aki szerintük megérdemelne egy ilyen pihenést. A jelölést Facebook-üzenetben lehet megtenni 2020. május 20-ig, a pihenést elnyert hősök neveit pedig 2020. május 25-én hirdetik ki.
Emellett egy nyereményjátékkal is kedveskednek azoknak, akik kedvelik a VisitVisegrád Facebook-oldalt és a kampányt megosztják ismerőseikkel, hogy felhívásuk ezáltal még többekhez juthasson el.
A kampány lezártát követően közöttük kerül kisorsolásra az a 8 darab, 2 fős, 2 éjszakás utalvány, melyet szintén a 8 visegrádi szálloda ajánlott fel.
A tető nem csupán funkcionális eleme a lakóépületeknek. Főként az ácsszerkezet és a tetőcserép együttese teremti meg azt az időtálló védelmet és esztétikai harmóniát, amely generációkon át szavatolja a lakók biztonságát, komfortérzetét. A hagyományos és újgenerációs alapanyagok, valamint a modern gyártási technológiák ötvözésével olyan megoldások születnek, amelyek dekoratívak, tartósak és környezettudatosak. A Terránnal a legmagasabb színvonalon valósíthatók meg a tetőálmok.
Felfrissül a Terrán tetőcserép-portfóliója, ismét elérhetővé válik a korábban közkedvelt Danubia. A termékcsalád néhány éve a vállalat egyik zászlóshajója volt, a hullámos modellek töretlen népszerűsége pedig még inkább indokolttá teszi a régi-új típus visszatérését. A közkedvelt forma a Renova Plust váltja, a színeket tekintve pedig bővebb skáláról válogathatunk. A tetőfelújítást segítő állami programokkal még kedvezőbb feltételekkel valósíthatók meg az otthonunk korszerűsítésével kapcsolatos tervek, a Danubia pedig szinte minden stílusjeggyel tökéletesen párosítható.