A Sióagárd egyetlen elérhetőségét biztosító hídnak eltüntetik a lyukait, teherbírása több mint a kétszeresére nő.
Kiírták a közbeszerzést a Tolna megyei Sióagárd elérhetőségét biztosító Sió-híd felújítására. A hirdetmény teljes körű, minden szerkezeti elemre kiterjedő felújítást irányoz elő, illetve a hídfelújítás idejére egy 160 méteres terelő út és egy 22 tonna teherbírású ideiglenes híd kiépítését. A felújított híd felszerkezetének hossza 35 méter lesz.
A híd egy olyan úton van, ami az egyetlen elérhetőséget biztosítja a településhez. A korábbi sajtóhírekből kiderült, mára olyan állapotba jutott, hogy a pályaszerkezet több helyen kilyukadt, ezeket a réseket kazánlemezes borítás fedi. A híd teherbírása a korábbi tervek szerint a jelenlegi 16 helyett 40 tonna teherbírásúra növekedik.
A sióagárdi Sió-híd 1894-ben épült, az egy nyomsávos és a hajózási közlekedési követelményeknek sem tesz teljes mértékben eleget, ezért hosszabb távon a lecserélése ad majd végleges megoldást.
A befejezéshez közeledik Horvátország eddigi legjelentősebb, mintegy 700 millió eurós ipari projektje, az INA olajipari vállalat rijekai olajfinomítójának korszerűsítése. Az INA 49,08 százaléka a Mol-é, 44,84 százaléka a horvát államé.
2027 végére megvalósuló, csaknem egymilliárd forintos beruházás indult a Körös-Maros Nemzeti Parkban.