A vasúti fővonalak felett átvezető felüljáró közúti kapcsolatot biztosít többek között a tiszavasvári járással is.
A Nyíregyházán található, a 36-os főút belterületi szakaszaként használt Tiszavasvári úti felüljáró 1,5 milliárd forintból teljesen megújul. Emellett útfejlesztésre 5 milliárd forintot fordíthat a város.
Kovács Ferenc, a nyírségi nagyváros polgármestere sajtótájékoztatón elmondta, a várhatóan jövő tavasszal kezdődő munkálatok során
kicserélik a város egyik legforgalmasabb felüljárójának tartószerkezeteit, felújítják a járdákat és kerékpárutat alakítanak ki rajta.
A tervek már elkészültek, a rekonstrukcióhoz szükséges összeget költségvetési forrásból biztosítja az állam a megyeszékhely számára - közölte a polgármester.
A vasúti fővonalak felett átvezető, 1977-ben átadott felüljáró biztosít közúti kapcsolatot
Az évek óta egyre romló állagú forgalmas felüljárón ezért korábban sebességkorlátozást kellett bevezetni.
A nyíregyházi önkormányzat a felüljáró rekonstrukciója mellett ötmilliárd forint támogatást kapott a városi földutak aszfaltozására. A nyírségi településen 2010 óta a központi költségvetésből és európai uniós forrásokból több mint száz belterületi földutat aszfaltoztak le és tizenöt csomópontot építettek ki. Ez a munka folytatódhat a támogatás révén.
A 610 kilométernyi önkormányzati út mintegy fele aszfaltos, a többi megújítására 5-6 milliárd forint értékben rendelkezik kiviteli tervekkel az önkormányzat.
Hamarosan elindulhat az útépítések első "csomagjának" közbeszerzése, és várhatóan 2021 tavaszától megkezdődhet a földutak aszfaltozása is.
A végéhez közeledik Balatonfüreden a személyhajó kikötő megközelítését szolgáló bejáró móló és vitorlás kikötő átfogó felújítása. A modernizáció során a STRABAG szakemberei egy hazánkban még újdonságnak számító amerikai partfalépítési technológiát is alkalmaztak a Balaton medrében, ezenkívül megerősítették és kiszélesítették a mólót, megújultak a közművek, valamint a vitorlás kishajó kikötő.
Huszonötezer köbméter törmelék keletkezett az állampárti időszak félkatonai szervezetének, a Munkásőrség Országos Parancsnokságának, iskolájának és a kollégiumának bontásából, amelyet a ZÁÉV végzett el. A Gellért-hegyen álló vasbeton épületek bontási hulladékait 98 százalékban újrahasznosították. A telken a tervek szerint a Mathias Corvinus Collegium új központja épülhet fel.