2021.12.02, Csütörtök
Modern és szórakoztató bevásárlóközponttá vált a Szeged Plaza - átadták a megújult létesítményt
Fotók: Indotek Group

Modern és szórakoztató bevásárlóközponttá vált a Szeged Plaza - átadták a megújult létesítményt

magyarepitok.hu

2021.11.12. 18:30 - Kalácska-Nagy Nóra

Kívül-belül megújult az épület, a belső tereken túl a külső homlokzat is megváltozott az Indotek Group projektjében.

Hirdetés

Átadta a teljeskörűen modernizált Szeged Plazát a bevásárlóközpont üzemeltetője és tulajdonosa, az Indotek Group péntek délután. A pláza „facelift” munkálatait két ütemben végezték, így korábban már sor került a belső terek és a 400 férőhelyes mélygarázs felújítására, amelyet a külső homlokzat rekonstrukciója követett.

Az Indotek Group mintegy egymilliárd forintból valósította meg a projektet, amelynek köszönhetően egy látványos és modern bevásárlóközpont várja a látogatókat. A Szeged Plaza az Indotek Group 4 éve tartó fejlesztési programjának keretében újult meg.

Fotók: Indotek Group

A pláza logóját is lecserélték

A közel 18 ezer négyzetméteres Szeged Plaza modernizálási munkálatait 2019-ben kezdte meg az Indotek Group.

A fejlesztés első üteme a belső terekkel kezdődött meg, ahol a pláza új színeket, modern belső burkolatot, korszerű világítást kapott, a közösségi mosdókat felújították, az ételudvart bővítették és a mélygarázs színei is frissültek.

A második ütem keretein belül pedig a külső homlokzat változott. A főbejárati és a középső mozi tömb homlokzata acélszerkezetű keretet és egyedi, lendületes színvilágot kapott. A bevásárlóközpont fő homlokzatára további 4 darab LED világítású élőkép került fel, a pláza logóját is lecserélték, egységes megjelenésű bérlői logókat alakítottak ki.

A korszerűsítés nyomán több új bérlővel is bővült a bevásárlóközpont, amelynek köszönhetően a Szeged Plaza magas kihasználtsággal működhet tovább. 2019-ben a belső felújítást követően a Vision Express, 2020-ban a Rossmann mintegy 496 négyzetméter alapterületű, valamint a C&F áruház egy 1700 négyzetméter alapterületű új üzlettel gazdagította a bérlők sorát. 2021-ben a DIGI ügyfélszolgálata nyílt meg a plázában, emellett pedig a szolgáltatások sora is bővült, először egy 400 négyzetméteres GYM Class fitneszteremmel, majd egy automata szoláriummal. A mélygarázsban egy Airball pályát is kialakítottak, ezáltal is erősítve a szórakoztatóközpont kínálatát.

Cél volt, hogy a pláza élményközpontként is megállja a helyét

Az Indotek Group retail portfóliójába közel 40 bevásárlóközpont és bevásárlópark tartozik, amelyeket plázafejlesztési programjának keretében folyamatosan modernizál és új arculattal lát el. A társaság azzal a céllal végezte el a Szeged Plaza átfogó felújítását, hogy a bevásárlóközpont egy az eddiginél modernebb környezetben és látványosabb megjelenéssel várja a jövőben a látogatókat, illetve ezáltal reagáljon a felmerülő látogatói igényekre és további világmárkákkal bővítse a pláza kínálatát.

Pintyőke Marcell, az Indotek Group marketingvezetője

„A látogatók szívesebben mennek be egy modern, korszerű bevásárlóközpontba, így a Szeged Plaza modernizálása során is elsődleges célunk volt, hogy mind a belsőt, mind a külsőt tekintve felfrissítsük a bevásárlóközpont megjelenését és ezáltal új lendületet adjunk neki. A már 4 éve végzett plázafejlesztési programunk keretében számos vidéki bevásárlóközpontot korszerűsítettünk, a Szeged Plaza esetében azonban az is cél volt, hogy élményközpontként is megállja a helyét. Az Indotek Group 2015 május óta van jelen Szegeden, a felújított plázát pedig a helyi vásárlói igényekhez is alakítottuk, így reméljük, hogy a látványos és színes külső, valamint a fiatalos belső mindenkinek elnyeri majd a tetszését” – mondta el Pintyőke Marcell, az Indotek Group marketingvezetője a modernizált Szeged Plaza átadója kapcsán.

Galéria

Mi épül?Indotek GroupSzegedSzeged Plázaépületfelújítás

Hírlevél