A gyorsforgalmi úton a Dömper, a Subterra-Raab és a Pannon-Dobrastav is dolgozik.
Tavaly decemberben adták át a Sopront az ország gyorsforgalmi úthálózatába bekapcsoló M85-ös út Csornától Sopron-kelet csomópontig érő szakaszát, mellyel jelentősen felgyorsult a város közlekedése. Azonban a munkálatok még nem álltak le, a beruházás egészen az országhatárig tartó pályaíven és kiegészítő elemekkel halad.
A már korábban megkezdett Sopron kelet és Fertőrákos közötti 6,4 kilométeren szintén a Dömper Kft. és a Subterra-Raab Kft. konzorciuma építkezik. Emellett tavaly megkezdték az út osztrák határig tartó folytatásán is a munkát, ahol szintén ez a két vállalat dolgozik, ezúttal a Pannon-Dobrastav Kft.-vel hármas konzorciumban. Itt a munka a többi ütemmel ellentétben idén rajtolt el, a főbb feladatok pedig
A legelső, 6,4 kilométeres szakaszról ismét érkezett információ: a Soproni Témában írtak a munkák állásáról a beruházó Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztó Zrt. (NIF) tájékoztatása alapján. Eszerint ezen a szakaszon a nagytömegű földmunkák már befejeződtek, az egyes pályaszerkezeti rétegek kialakítására át lehetett térni. A vadvédő kerítés és az üzemi hírközlési hálózat építése, valamint a növénytelepítés is előre haladt.
A Pihenőkereszt térségében, az ott élők nyugalma érdekében zajvédő fallal adják majd át a fejlesztést.
A Soproni Téma írt még az északnyugati elkerülő munkáiról is: itt arról számolt be a lap, hogy elkészültek egy szintbeli vasúti átjáró kiépítésével és a fénysorompónál is megkezdődött már a próbaüzem.
Bejelentették a Kecskemét-Dabas-Budapest vasútvonal felújítását, az 5-ös főút négysávústását a Mercedes-gyárig és a Halasi úti felüljáró modernizálását is – többek között.
Folytatják a Csengery utca fejlesztését.