Többek közt a pécsi közlekedés egyik legfontosabb hídja és a 43-as út Makóra bevezető Maros-hídja is megújul, Baja mellett pedig új híd épül.
Jelentős hídfelújítási programot indított el a Magyar Közút Nonprofit Zrt. A TED-en megjelent felhívás szerint a közútkezelő országszerte hat közúti híd fejlesztéséhez keres kivitelezőt.
A Bács-Kiskun megyei Baja határában a Szeremlére vezető úton a Ferenc-csatorna hidat egy új híddal váltják ki. Itt a meglévő híd bontása mellett egy 47 méteres hidat kell építeni félpályás forgalomterelés mellett.
A baranyai megyeszékhelyen Pécsett a belvárost a kertvárossal összekötő 374 méteres Árpád-híd újul meg. A vasút felett átívelő, helyiek által csak egypúpúnak nevezett híd teljes felújítást kap. Korábbi sajtóhírek szerint a jelentős forgalmat lebonyolító híd meglehetősen rossz állapotban van.
A Borsod-Abaúj-Zemplén megyében a Sajó folyó felett két hidat is érint a projekt. A Sajópüspöki melletti Sajó-hidat (50 méter) átépítik. A 25-ös út szlovák határhoz (Bánréve) közeli végénél található hídon a felszerkezet cseréje történik meg. Teljes felújítást kap ugyanakkor a kesznyéteni Sajó-híd (86 méter) a Tiszaújváros melletti faluból kivezető közúton.
Csongrád megyében a 43-as főút Makóra bevezető, 112 méteres Maros-hídja újul meg sarucsere és a dilatációs szerkezet cseréje által.
Fejér megyében a mezőkomáromi Sió-híd a teljes felújítás mellett szélesítést és erősítést is kap a Dég-Som összekötő úton a 12+040-es kilométerszelvénynél.
A Magyarországon eddig még nem használt összetételű aszfaltkeverék felhasználásával kopó-, a magyar szabványoktól eltérő nagy tömörségű bitumen felhasználásával pedig kötőréteget alakítottak ki a Magyar Közút Nonprofit Zrt. megbízásából a STRABAG szakemberei Tatabányán az 1-es főút egy szakaszán.
A munkálatok során derült ki, hogy az útnak nincs megfelelő teherbírása, így az alapjaitól kezdve építették újjá a HE-DO és a Colas kivitelezésében zajló projektben.