Az új útszakasz a nyugati elkerülő folytatásként épül meg, lezárult a projekt előkészítő közbeszerzése.
A beruházó Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. a TED-en kihirdette a Gyöngyös északi elkerülő útját előkészítő közbeszerzés végeredményét. A projekt előkészítését nettó 47 millió forintos szerződéses értéken a Főmterv Mérnöki Tervező Zrt. és a Roden Mérnöki Iroda Kft. végzi el, a feladatuk többek közt
Az északi elkerülő út a nyugati gyöngyösi elkerülő út folytatásaként jön létre, melynek második üteméről ebben a cikkünkben írtunk.
A most szóban forgó szakasz a Gyöngyöspatára vezető 2406-os út, valamint a városból északra kivezető 24-es főút között jön létre. A nyertesek feladata egy mintegy 4,5 kilométer hosszú, kétsávos, Gyöngyöst északról elkerülő másodrendű főút nyomvonalára elkészíteni a fenti dokumentumokat.
Az északi elkerülő úton várhatóan négy csomópont épül ki. Emellet az útvonal keresztezi a Gyöngyös-patakot és a Toka-patakot is, ezeknél hidakat kell létrehozni. A tervezés során ki kell térni az elkerülő út helyi, városi úthálózatához való csatlakozási lehetőségeire is, illetve az országos közutak kapcsolatának megteremtésére.
A fővárosi és agglomerációs közlekedésnek nagy előrelépést jelentő projektet a BFK és a NIF közösen valósítja meg. Most nem csupán a látványterveket tették közzé, hanem a tervezőket is megnevezték.
Burkolatot cserél, járdákat épít át és vízelvezető rendszereket újít fel a HE-DO Kft. a budapesti Csinszka utcában.
Olyan értékek miatt találtak egymásra a Bayer Constructtal, melyeknek köszönhetően a hazai piacon egyedülálló tervező vállalatot építettek fel. A LIMA Design központi szerepet szán a szárnyaló fiataloknak, és a tulajdonosa minden munkavállalót üzlettársának tekint. Madosfalvi Zoltánnal beszélgetve azt is megtudtuk, két ember hogyan tudott a semmiből indulva 20 év alatt olyan 110 fős építőipari céget építeni, mely a nemzetközi piacon is megállja a helyét.