A 4-es főút és az M5-ös autópálya közötti összeköttetést biztosító főút három alföldi várost köt össze 31 kilométeren.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. egy összesen nettó 3,246 milliárd forint értékű útfejlesztési tervezési csomagot tett közzé a TED-en. A közbeszerzés az Alföld három főútján készít elő 11,5 tonnás burkolatmegerősítést, egyaránt jelentős nagyságú útszakaszon. A nyerteseknek az engedélyezési és kiviteli tervek elkészítése lesz a feladatuk.
Az egyik projekt a 441-es főút Cegléd és Nagykőrös közötti szakaszát újítja majd meg, itt a tervezés a Pannonway Építő Kft. feladata lesz. A mintegy 16 kilométeres útszakasz megerősítése kapcsolódik a Kecskemét és Nagykőrös között már folyamatban levő fejlesztéshez: abban a Colas által kivitelezett projektben egyrészt 7,29 kilométeren megújul a 441-es, másrészt egy jelentős kecskeméti szakasza négysávosodik.
Ahogy az alábbi térkép is mutatja, a 441-es egyik jelentőségét az adja, hogy a több éve zajló projektekben négysávosodó 4-es főutat összeköti az M5-ös autópályával.
A most közzétett közbeszerzés második eleme a Jász-Nagykun-Szolnok megyében található 34-es főút fejlesztését készíti elő. A Tiszafüred és Fegyvernek között húzódó, mintegy 55 kilométeres főút 11,5 tonnás burkolatmegerősítését a RODEN Mérnöki Iroda Kft. tervezheti meg.
A harmadik projekt a Ceglédet és Nagykátát összekötö 311-es útra vonatkozik: az összesen 34 kilométeres Pest megyei út tervezését az UTIBER Kft. végezheti el.
A Duna Group kivitelezésében épülő új csomópont az M44-es, az M5-ös, az 5-ös és a leendő M8-as találkozásánál jön létre.
A HE-DO dolgozik a projekten (illetve alvállalkozóként a KM Építő is részt vesz a kivitelezésben), melyben egy magyar-szlovák államhatáron futó összekötő út rézsűcsúszását javítják ki.