2024.04.27
Döntöttek az egri elkerülő keleti útvonaláról.
2022.10.25
A teljes tervezendő főpálya hossza 18,09 kilométer, melynek kiviteli terveit a TURA-Terv Mérnökiroda Kft. és a Pannonway Építő Kft. készítheti el.
2022.07.19
A kétsávos 16 kilométeres utat a lakossági véleményeket is figyelembe véve tervezi meg a NIF beruházásában az UTIBER, az Uvaterv Zrt. és a Pannonway konzorciuma.
2022.06.03
A kétsávos út dél-keleti, majd keleti irányból kerüli el a megyeszékhelyt a 481-es főutat folytatva, 7 csomóponttal jön létre.
2022.05.11
Az Utiber vezette konzorcium a NIF megbízásából kidolgozta a helybelieknek választási lehetőséget adó nyomvonalterveket.
2022.04.12
A NIF Zrt. mintegy 6 kilométernyi új út előzetes tervezésére választotta ki a mérnököket.
2022.01.06
A Pannonway tervezheti a pest megyei település több mint 6 kilométer hosszú elkerülő útját.
2021.09.28
Egy több mint 12 kilométeres, új nyomvonalon vezetett kétsávos utat készítenek elő, amely négysávossá fejleszthető.
2021.07.19
Az elkerülő út 15,5 kilométer hosszan halad majd a megyeszékhely közelében, attól keletre, számos kapcsolatot létrehozva a város felé.
2021.03.19
Az UTIBER, a Pannonway és az UVATERV közreműködésében dolgoznak a karcagi elkerülő és az M4-es egy szakaszának engedélyezési tervein.
2020.07.18
Kiderült, mely cégek tervezik meg az M76-os gyorsforgalmi út Zalaegerszegen túli szakaszát.
2020.03.14
A fejlesztés keretében egy több mint 6 kilométer hosszú útszakasz épül meg 2x1 sávos új nyomvonalon a város elkerülőjeként.
2023.12.27
A déli elkerülő folytatásaként valósítják meg az utat, 21 kilométernyi új pálya építésére készülnek fel, illetve a pontos nyomvonal kijelöléséhez vezethet majd a most megkötött megállapodás. Számos más fejlesztésről is szó esett az ünnepélyes eseményen.
2022.08.01
Összesen 67 kilométernyi főút újul meg a Dunántúl egyik jelentős közlekedési folyosóján.
2022.06.03
Három jelentős útfejlesztési projektet készít elő a NIF Kelet-Magyarországon - kiderült, mely cégek végzik el a tervezést.
2022.05.22
A 4-es főút és az M5-ös autópálya közötti összeköttetést biztosító főút három alföldi várost köt össze 31 kilométeren.
2022.04.20
A NIF beruházásában az új útszakasz Szombathely északkeleti elkerülőjétől indul és Kőszegig, illetve az osztrák határig halad majd.
2022.01.12
A két város között létrejövő gyorsforgalmi út a jelenleg túlterhelt 74-es főutat tehermentesíti.
2021.10.14
A tervezési ütemezésnek megfelelően szeptember végére elkészült a forgalmi vizsgálat és a környezetvédelmi konfliktustérkép. Elindult a tanulmánytervi nyomvonalváltozatok kidolgozása és egyeztetése, amelynek eredménye a 2022 májusában induló véleményezési időszak. A tervzsűri 2022. októberében dönt a tovább tervezendő nyomvonalról.
2021.09.10
A tervezési feladatokat az UTIBER Közúti Beruházó Kft., az UVATERV Út-, Vasúttervező Zrt., és a Pannonway Építő Kft. konzorciuma végzi el.
2021.04.26
A villányi bekötőút az M6 autópálya villányi csomópontja és a Villány elkerülő keleti csomópontja között húzódik.
2020.11.16
A jövőbeni beruházásban másodrendű főút jön létre, mely Egert keletről kerüli el; több nyomvonalfolyosóra készülnek tanulmányok.
2020.07.06
Az új útszakasz Szombathely északkeleti elkerülőjéhez csatlakozva egészen a Kőszeg-Centrum csomópontig tart majd.
2018.11.20
Kiderült, ki tervezi a Győrt Szlovákiával összekötő főút fejlesztését; a projekt a 813-as főút meghosszabbítását is megcélozza.