Létrejött a pesti nagykörúti kerékpársávok folytatása is Budán a Colas Út Zrt. munkájával.
Befejeződött a felújítás az Október huszonharmadika utcában és az Irinyi József utcában – tette közzé a hírt a Budapesti Közlekedési Központ.
A Fehérvári úttól a Bogdánfy utca kereszteződéséig megújult az útburkolat, a járda és a vízvezeték is, és forgalomfigyelő kamerákat telepítettek több helyen.
Az útszakaszon új kerékpársávot is kialakítottak, ezáltal létrejött a pesti nagykörúti kerékpársávok folytatása Budán.
Az útfelújítás Budapest Főváros Önkormányzata 2020–2023. évi útfelújítási programjának keretében valósult meg a Budapest Közút Zrt. megbízásából. A kivitelezési munkákat a Colas Út Zrt. végezte. A műszaki átadás-átvételi eljárás 2022. július 12-én kezdődött. A projekt a Fővárosi Önkormányzat finanszírozásával valósult meg, melynek teljes nettó költsége 770.522.831 forint.
2021 őszén kezdődött, és a napokban ért véget a XI. kerületi Október huszonharmadika utca felújítása. A több mint 21 ezer négyzetméter útpálya teljes átépítése mellett erősített aszfaltburkolatot kaptak a buszmegállók, a buszmegálló peronok és a járdák is. A teljes szakaszon átépültek a szegélyek és a kapubehajtó-csatlakozások. A Petőfi híd felé vezető irányban két ivóvíz gerincvezeték kiváltására is szükség volt.
Az Allee bevásárlóközpont előtti szakaszon külön kanyarodó sávot alakítottak ki a parkolóba érkezőknek, és külön a visszafordulóknak. A gyalogátkelőhelyek megvilágítása érdekében megújult a közvilágítás is. A szükséges helyeken oszlopokat helyeztek át, jelzőlámpa-fejeket építettek át, és hurokdetektorokat telepítettek. Több helyen forgalomfigyelő kamerákat szereltek fel.
Az útfelújítással párhuzamosan az Irinyi József utcában és az Október huszonharmadika utcában létrejött a pesti nagykörúti kerékpársávok folytatása Budán, köszönhetően annak, hogy
a Fehérvári úttól a Bogdánfy utca kereszteződéséig kétoldali irányhelyes kerékpársáv épült 234 méter hosszúságban.
Ez a fejlesztés óriási hiányt pótol, és nagy előrelépést jelent a budai és a pesti kerékpáros hálózat összekötésében is. A kerékpársávok kialakítása az útpálya gépjármű-kapacitását nem érinti, a gépjárműforgalmi sávok száma nem változott.
Bejelentették a Kecskemét-Dabas-Budapest vasútvonal felújítását, az 5-ös főút négysávústását a Mercedes-gyárig és a Halasi úti felüljáró modernizálását is – többek között.
Folytatják a Csengery utca fejlesztését.