A most befejezett első ütem során egy közel 1 kilométeres bekötőút jött létre két körforgalommal.
Jelentős kerülőtől kíméli meg a közlekedőket a december 15-én átadott pátyi összekötő út - adta hírül az Építési és Közlekedési Minisztérium (ÉKM). A most befejezett I. ütem során egy 900 méteres bekötőút jött létre a Mészáros és Mészáros Zrt. kivitelezésében, nettó 2,45 milliárd forintos szerződéses értéken.
Az ÉKM beruházásában két új körforgalmú csomópontot is kialakítottak a bekötőút két végén. Emellett felújították a Füzes-patak hídját, a patak medrét rendezték, Továbbá átépítették a 81106-os utat 160 méter hosszon, illetve csatlakozásokat építettek ki a Sasfészek pihenőhely csomópontjához, akárcsak a meglévő földúthálózathoz. A Sasfészek-tó pihenőhelyhez való csatlakozással Páty település könnyebben elérhetővé vált, és egyúttal Biatorbágy is mentesült az itt áthaladó forgalomtól.
A beruházás jelentőségét az adja, hogy korábban Páty települést az M1-es autópályáról csak jelentős kerülővel Biatorbágyon keresztül (vagy Zsámbék felé, szintén jelentős kerülővel) lehetett elérni, tovább terhelve ezzel a szintén agglomerációba tartozó Biatorbágy belső forgalmát. A direkt bekötés a Budapest körüli agglomeráció egyik települését hozta jobb helyzetbe. A település jelentős ingázó forgalmat generál: a reggeli és délutáni csúcsokban ez a forgalom az M1-es autópályán és Budakeszi felé bonyolódik le.
Felkészült az MKIF Zrt.: legkésőbb szeptember elején indul az M1 fejlesztése, melyről újabb részleteket tudtunk meg Németh Tamás vezérigazgatótól. Cél, hogy a munkálatok négy éve alatt is biztonságos legyen az autópálya.
Felújítják Borsod vármegyében a Bózsva és Nyíri közötti 3726-os utat. A több mint négy kilométeres összekötő úton a HE-DO szakemberei dolgoznak. A munkálatok idején is biztosítják az autóbuszok és az aratást végző mezőgazdasági munkagépek folyamatos közlekedését.