A közel 4 kilométer hosszú másodrendű főút új nyomvonalon épülhet meg; a most lezárult közbeszerzésnek köszönhetően kezdődhet a tervezése.
Indulhat az előkészítő munka a bajai déli elkerülő út projektjében: a RODEN Mérnöki Iroda Kft. készítheti el a kivitelei terveket. A TED-en megjelentek szerint a nyertes 187 millió forintos szerződéses értéken végzi el a feladatot a rendelkezésre álló engedélyezési terv és építési engedély alapján.
Az Építési és Közlekedési Minisztérium hirdetményéből kiderül, az elkerülő új nyomvonalon jön létre, egy 3,93 kilométer hosszú, kétsávos, másodrendű főútként. Az elkerülő a korábbi közbeszerzési adatok szerint a Bácsbokodra kivezető Bokodi út és az 51-es főút között teremt majd kapcsolatot; a Bokodi úton a Keleti körútnál lesz a kiindulási pontja.
A projekt a szükséges körforgalmú csomópontok tervezését is magában foglalja, akárcsak kerékpárutak, szervízutak, autóbusz megállóhelyek, tengelysúly-mérőhelyek, és a keresztezett vízfolyásokon keretelemes átereszek tervezését.
Felkészült az MKIF Zrt.: legkésőbb szeptember elején indul az M1 fejlesztése, melyről újabb részleteket tudtunk meg Németh Tamás vezérigazgatótól. Cél, hogy a munkálatok négy éve alatt is biztonságos legyen az autópálya.
Felújítják Borsod vármegyében a Bózsva és Nyíri közötti 3726-os utat. A több mint négy kilométeres összekötő úton a HE-DO szakemberei dolgoznak. A munkálatok idején is biztosítják az autóbuszok és az aratást végző mezőgazdasági munkagépek folyamatos közlekedését.