Új nagytarcsai üzemében villamosipari berendezéseket állít majd elő a cégcsoporthoz tartozó CSMT Kft.
Átadták a Merkbau Kft. 130 millió forintból felépített új üzemét Nagytarcsa egyik ipari parkjában. Knáb János, a Merkbau Kft. műszaki igazgatója ismertette, hogy az üzemet, melyet további 10 millió forintból szereltek fel eszközökkel, elsősorban a cégcsoport villamosipari kivitelezéssel foglalkozó cége, a CSMT Kft. fogja használni villamosipari berendezések gyártására.
Az üzemben 4-8 fő végzi majd a berendezések gyártását, emellett 8-12 főnek van hely irodai munkavégzésre. A berendezésgyártással 150-250 millió forinttal szeretnék növelni a CSMT Kft. éves árbevételét. Ez a CSMT tevékenységi körének harmadik lába a villamosipari kivitelezés és a hamarosan induló villamosipari fővállalkozás mellett.
Az igazgató hozzátette, hogy a Budapest XI. kerületében található irodájuk mellett a nagytarcsai létesítmény újabb pólusa lesz a cég főváros környéki jelenlétének.
A Merkbau Kft. tavaly adta át Kiskunhalason betonacélgyártó üzemét és napelemes kiserőművét, idén pedig elkezdődött az acélszerkezeti üzem építése is. 2018-ra körülbelül 20 milliárd forintos árbevételi terve van a cégnek, ezen belül a kivitelezés 13-14 milliárd, az építőanyag kereskedelem pedig 6-7 milliárd forintot tehet majd ki – ismertette Knáb János.
Rimóczi Sándor Vilmos, a község polgármestere megtiszteltetésnek nevezte, hogy a Merkbau Nagytarcsát választotta a beruházáshoz, mellyel a cég lett a településen működő 831-ik vállalkozás.
Az Építőipari Nívódíjjal jutalmazott projektben nem csupán a volumen miatt születtek páratlan megoldások a Market generálkivitelezésében és az Óbuda Group lebonyolításában.
Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.