A cég három felüljárót kivitelez a Berettyóújfalu-Nagykereki szakaszon, közel 1,7 milliárd forintból.
Júliusban indult a kivitelezés az M4-es autópálya Berettyóújfalu és Nagykereki közötti szakaszán, ahol az A-Híd Zrt. a Hódút és a Duna Aszfalt alvállalkozójaként vesz részt a munkálatokban. Feladata három, öszvér szerkezetű híd kivitelezése, méghozzá az 1. jelű földút autópálya feletti átvezetésénél (47 méter hosszú), valamint a Kék-Kálló csatorna felett (83,7 méter) és a 47. számú főút felett (48 méter).
Ezek befejezési határideje 2019. január 31., a kivitelezés költsége pedig 1,693 milliárd forint.
A kivitelezés jelenleg még a kezdeti szakaszában tart, de ütemterv szerint halad. A hidakkal kapcsolatos földmunkákat az A-Híd alvállalkozójaként a G-Híd Zrt. végzi, két híd esetében már cölöpözési síkig elkészült a háttöltés, és az összes hídnál készen vannak a leterhelő töltések. Eközben már az alapozási munkák is megkezdődtek két híd esetében. A cölöpalapozást a HBM Kft. készíti.
A WEST HUNGÁRIA BAU Kft. vezetőségének tagjai maguk is végig járták a szamárlétrát, így pontosan tudják, milyen háttérre van szükség a gyors és profi szakmai munkához. Ennek a csapatnak a tagjaként Dénes Balázs műszaki előkészítőként kezdett dolgozni az akkoriban még regionális vállalatnál, ma pedig már tulajdonosként tekintette át a kedvünkért a magyar magasépítés zászlóshajója működésének legizgalmasabb részleteit.
Hamarabb épül fel a vártnál a BYD-gyár, 2025 második felében legurul az első autó a gyártósorról. Szegedtől Ceglédig fejlesztések várhatóak a MÁV 140-es vasútvonalán, a röszkei határátkelő pedig kínai hitelből válik a schengeni térség legjelentősebb szárazföldi határátlépő pontjává. Bővítik a közműszolgáltatásokat, lakóövezetet alakítanak ki és végül, de nem utolsósorban Szeged hídjait is fejlesztik.