A cég három felüljárót kivitelez a Berettyóújfalu-Nagykereki szakaszon, közel 1,7 milliárd forintból.
Júliusban indult a kivitelezés az M4-es autópálya Berettyóújfalu és Nagykereki közötti szakaszán, ahol az A-Híd Zrt. a Hódút és a Duna Aszfalt alvállalkozójaként vesz részt a munkálatokban. Feladata három, öszvér szerkezetű híd kivitelezése, méghozzá az 1. jelű földút autópálya feletti átvezetésénél (47 méter hosszú), valamint a Kék-Kálló csatorna felett (83,7 méter) és a 47. számú főút felett (48 méter).
Ezek befejezési határideje 2019. január 31., a kivitelezés költsége pedig 1,693 milliárd forint.
A kivitelezés jelenleg még a kezdeti szakaszában tart, de ütemterv szerint halad. A hidakkal kapcsolatos földmunkákat az A-Híd alvállalkozójaként a G-Híd Zrt. végzi, két híd esetében már cölöpözési síkig elkészült a háttöltés, és az összes hídnál készen vannak a leterhelő töltések. Eközben már az alapozási munkák is megkezdődtek két híd esetében. A cölöpalapozást a HBM Kft. készíti.
A MERKBAU Zrt. példaértékű 35 éves története során először fordul elő, hogy nem egy alapító tulajdonos irányítja a cégcsoportot. Knáb József Igazgatósági Elnökké választása emiatt vízválasztó, ám valójában egy annyira tudatos és szerves folyamat újabb lépcsője, amely önmagában megérdemli a figyelmet. A cégcsoport kulcsembereivel beszélgetve ugyanakkor a 35 év alatt kiforrott alapértékeket is kutattuk, amelyek most a jövő zálogát jelentik.
A SZABADICS Akadémia a jövő mérnökeinek szól és célja, hogy hidat építsen a tapasztalt szakemberek és a fiatalok között.