A cég három felüljárót kivitelez a Berettyóújfalu-Nagykereki szakaszon, közel 1,7 milliárd forintból.
Júliusban indult a kivitelezés az M4-es autópálya Berettyóújfalu és Nagykereki közötti szakaszán, ahol az A-Híd Zrt. a Hódút és a Duna Aszfalt alvállalkozójaként vesz részt a munkálatokban. Feladata három, öszvér szerkezetű híd kivitelezése, méghozzá az 1. jelű földút autópálya feletti átvezetésénél (47 méter hosszú), valamint a Kék-Kálló csatorna felett (83,7 méter) és a 47. számú főút felett (48 méter).
Ezek befejezési határideje 2019. január 31., a kivitelezés költsége pedig 1,693 milliárd forint.
A kivitelezés jelenleg még a kezdeti szakaszában tart, de ütemterv szerint halad. A hidakkal kapcsolatos földmunkákat az A-Híd alvállalkozójaként a G-Híd Zrt. végzi, két híd esetében már cölöpözési síkig elkészült a háttöltés, és az összes hídnál készen vannak a leterhelő töltések. Eközben már az alapozási munkák is megkezdődtek két híd esetében. A cölöpalapozást a HBM Kft. készíti.
A horvát határig vezető, mintegy 20 kilométeres szakaszt a Strabag és a Duna Aszfalt építi; teljessé válik egy fontos európai közlekedési folyosó magyarországi szakasza.
Az M44-es gyorsforgalmi út Tisza-hídjának építéséről készült videót a Duna Aszfalt tette közzé.
A Duna Aszfalt Zrt. kivitelezésében beemelték a helyére a hatodik, utolsó szelvényt is a Déli összekötő vasúti híd új elemei közül, mely immár átér Budáról Pestre, az eddig kétpályás hidat hárompályássá bővítő projektben.