A Shopmark belső terei, gépészete és homlokzata is megújulnak, de csak a belső munkák idejére kell bezárni.
A külső kivitelezési feladatokkal a Kész Építő Zrt. elkezdte a budapesti Shopmark bevásárlóközpont teljes átalakítását – derült ki a beruházás sajtóközleményéből. A korábban Europarknak nevezett húszéves épület a külső felújítási periódus alatt,
április 22-ig látogatható marad a vásárlók számára.
A közlemény arról is beszámol, a KÉSZ Építőt öt ajánlattevő közül választották ki, egy háromfordulós tenderen. „Egy meglévő épület átalakítása minden esetben kihívást jelent” – idézte a közlemény Dolgos Andrást, a kivitelező létesítményfelelősét. „Mindent megteszünk, hogy a nagyközönség a lehető leghamarabb visszatérhessen a kedvenc bevásárlóközpontjába.”
A Diófa Alapkezelő Zrt. által kezelt Magyar Posta Takarék Ingatlan Befektetési Alap tulajdonában álló Shopmarkban a homlokzati felújítás után számos belső munkát elvégeznek:
A közlemény szerint Magyarországon először valósul meg olyan bevásárlóközpont-átépítés, amely a felújítás ideje alatt bezár. A kispesti Határ út közelében található Shopmark várhatóan 2018 harmadik negyedévében nyit újra kibővült bérlői és üzleti kínálattal, számos új márkával.
Az új megoldások terén élen járó társaságként a WHB a Facebook után a TikTokon is az elsők közt jelent meg a hazai építőiparban, ugyanakkor a marketingkampányai is rendre sikereket érnek el a szakmai megmérettetések során. Az emögött húzódó stratégiáról Szikszai Zsanett, marketing vezetővel beszélgettünk, akinek a pályafutása együtt haladt a WHB fejlődésével, így komoly tapasztalatokra alapozhat a magyar vállalat marketingstratégiájában.
Első ízben adták át Kőbánya Építészeti Díját, ahol többek között a Market Építő Zrt. által kivitelezett Bosch Budapest Innovációs Kampusz is dicséretben részesült.