A projekt során két konténert hoznak létre a belsőtéri áramkörök számára, valamint 3 darab áramkör szerelését is megvalósítják.
Mintegy 200 millió forintból újul meg a Jász-Nagykun-Szolnok megyei Újszász vasútállomása, ahol az R-Kord Építőipari Kft. végzi a kivitelezési munkálatokat - derül ki a közbeszerzési adatokból. A beruházás a biztosítóberendezések megújítását és a hozzá kapcsolódó feladatokat foglalja magában.
A projekt során új jelfogóhelyiségként két darab egybenyíló klimatizált konténert telepítenek az állítóközpont közelében a belsőtéri áramkörök számára, továbbá újrahuzalozzák és beépítik a működtető jelfogós áramköröket a konténerekbe.
A beruházás az alábbi feladatokat tartalmazza:
A kivitelezés tartalmazza a II., III. és IV. vágányok jelfeladás-kiépítéséhez szükséges áramköröket, a 6-os váltó villamosretesz-áramköreit, valamint kábelkiváltási munkákat is.
A meghuzalozott berendezést előzetesen műáramkörökkel kipróbálják és elvégzik rajta a szükséges vizsgálatokat el kell rajta végezni. Ezután történhet meg a régi berendezés átkapcsolása és az új berendezés üzembe helyezése. A sikeres beüzemelés után a régi berendezést elbontják és elszállítják.
A túlzott hierarchiától mentes, rugalmas szerkezetre, több évtizedes szakmai rutinra és az egész országot lefedő gyártókapacitásra alapozza sikereit az EuroAszfalt Kft., amelyet ezúttal a műszaki igazgatója segítségével mutatunk be. Tompos Attila egy folyamatosan változó mátrixként látja az útépítést, amelyben szerinte igenis megteremthető a fiatalokat megszólító vonzerő.
A NIF Zrt. megbízásából a STRABAG Építő Kft. és a Duna Aszfalt Zrt. konzorciuma építi az M6-os autópálya Bóly és horvát határ közti mintegy 20 kilométeres szakaszát, melynek különböző alprojektjeiről lapunk is rendszeresen beszámol. A Strabag Facebook-oldalán tett közzé egy videót, melyben azt mutatja be, hogyan működik az a Szajkra telepített félig mobil aszfaltkeverő, amit kifejezetten az építkezéshez telepítettek a Baranya megyei helyszínre. Többek között kiderül: a félmobil kialakítású létesítmény előnyei közé tartozik az is, hogy nem igényel alapozást, így relatíve könnyen, gyorsan szállítható, valamint telepíthető különböző helyszínek között.