Korábban megtervezett fúziót hajtanak végre a megnövekedett piaci igények miatt.
Január 2-val kezdődően megkezdte három tagvállalata összevonását a Szabadics – derül ki a zalai mélyépítő pénteki közleményéből. A Szabadics Közmű- és Mélyépítő Zrt., a Szabau Invest Kft. és a Szabadics Építő Kft. korábban eltervezett fúzióját a megemelkedett piaci igények tették indokolttá.
Mivel a három jelentős méretű vállalat integrálásáról van szó, a cégvezetés hangsúlyozza a közreműködő beszállítók, alvállalkozók, pénzintézeti partnerek és munkavállalók számára, hogy pontos ütemterv szerint fognak haladni és minden szükséges információt időben eljuttatnak az érintettek részére.
A közleményben arra is felhívják a figyelmet, hogy a dinamikusan fejlődő vállalatok fúziója során jelentkező kérdésekre a cég szívesen reagál. Arra kérik az érintetteket, hogy a folyamattal kapcsolatban felmerülő kérdéseiket a [email protected] email-címre küldjék el.
Hamarabb épül fel a vártnál a BYD-gyár, 2025 második felében legurul az első autó a gyártósorról. Szegedtől Ceglédig fejlesztések várhatóak a MÁV 140-es vasútvonalán, a röszkei határátkelő pedig kínai hitelből válik a schengeni térség legjelentősebb szárazföldi határátlépő pontjává. Bővítik a közműszolgáltatásokat, lakóövezetet alakítanak ki és végül, de nem utolsósorban Szeged hídjait is fejlesztik.
A Főmterv, az ÉKM, a KIM, a BME, a CÉH és a Market képviselői beszélgettek a podcast speciális adásában.