Az építőipari vállalat mind régiós, mind országos szinten előkelő helyet foglal el a ranglistán, és olyan nagy volumenű projektekben vállal szerepet mint a BudaPart városnegyed vagy a MOL székház építése.
Az idei évben már kilencedik alkalommal kapta meg a MagyarBrands „Kiváló Üzleti Márka” díját a Market Építő Zrt. A MagyarBrands program a magyar vonatkozású márkák legjobbjait ismeri el.
A Market Építő Zrt. az egyik legjelentősebb magasépítőipari vállalat az országban, de régiós összesítésben is meghatározó szerepkört tölt be. A vállalatot főként azok a versenypiaci megrendelők kérik fel építőipari generálkivitelezőnek vagy fővállalkozónak, akik nagy kihívást jelentő óriásberuházásaikhoz keresnek megbízható szaktudással rendelkező és minőségi szolgáltatást nyújtó partnert.
Országos szinten a legnagyobb volument jelentő projektekből huszonöt fut párhuzamosan a Market-csoportnál. A Market legjelentősebb munkái között szerepel a BudaPart városnegyed felépítése, a mellette található új MOL székházzal együtt, a XIII. kerületben készülő OTP irodaház kivitelezése, valamint ipari és logisztikai csarnokok létrehozása Ecseren.
A vállalati hitvallás szerves részét képezi a társadalmi és környezeti felelősségvállalás, melyeket legutóbb az Év Széchenyi Vállalkozása díjakkal is elismertek.
A Market egyik legfontosabb célkitűzése, hogy további legjobb gyakorlatok bevezetésével fejlessze a hazai építőipar presztízsét és hatékonyságát.
Lendület, megújulás és a korábbi értékek megőrzése vezérelte a SZABADICS Group új arculatát.
Bár harminchárom évet töltött el egy munkahelyen és nem gondolkodott a váltáson, a Paks II. projekt mégis elcsábította Bohus Róbertet, aki úgy gondolja: ennek a beruházásnak olyan nívója, hírneve van, amiért érdemes volt ezt a lépést megtenni. A cég programelem-felelőse tapasztalt projektmenedzserként került márciusban a két új blokk létesítését koordináló társasághoz.