A V0-s elkerülő részeként.
Az M8-as autópálya és a V0-s vasúti körgyűrűterveiről beszélt Lázár János építési és közlekedési miniszter Dunaújvárosban május 29-én. A tervek által érintett Fejér vármegyei helyszínen a tárcavezető arról beszélt, hogy az M8-as autópálya lesz Magyarország egyik legnagyobb közúti beruházása, amely az M7-es autópályától - Sárbogárd és Dunaújváros érintésével - Kecskemétig fog húzódni.
Jelezte, hogy a kiviteli tervek idén elkészülnek, és a megvalósítást is elkezdik a következő négy évben.
Szavaiból kiderült: miután a kínai állam képviselőivel a magyar kormány megállapodott a V0-ás vasúti körgyűrű megépítéséről, annak
Dunán átívelő vasúti hídja "a folyam átjárhatósága miatt csak egy helyen épülhet meg Magyarországon, Dunaújvárostól néhány kilométerre északra".
Megjegyezte még többek között, hogy a legfontosabb vasúti átkelési pont a város mellett lesz, az M8-as autópálya szintén, vagyis létrejön a "budapesti logisztikai körgyűrű", amelynek köszönhetően lehet a térségben munkahelyeket teremteni, gazdasági vállalkozásokat létrehozni és profitot termelni.
Mintegy félszáz, 1970 óta épített alállomáson dolgoznak majd.
Az ÉVOSZ Média Tagozata idei találkozóján az ágazati marketing legfrissebb eredményeinek és kihívásainak megosztása mellett a legfiatalabb érdeklődők megszólítása lesz a téma.