A V0-s elkerülő részeként.
Az M8-as autópálya és a V0-s vasúti körgyűrűterveiről beszélt Lázár János építési és közlekedési miniszter Dunaújvárosban május 29-én. A tervek által érintett Fejér vármegyei helyszínen a tárcavezető arról beszélt, hogy az M8-as autópálya lesz Magyarország egyik legnagyobb közúti beruházása, amely az M7-es autópályától - Sárbogárd és Dunaújváros érintésével - Kecskemétig fog húzódni.
Jelezte, hogy a kiviteli tervek idén elkészülnek, és a megvalósítást is elkezdik a következő négy évben.
Szavaiból kiderült: miután a kínai állam képviselőivel a magyar kormány megállapodott a V0-ás vasúti körgyűrű megépítéséről, annak
Dunán átívelő vasúti hídja "a folyam átjárhatósága miatt csak egy helyen épülhet meg Magyarországon, Dunaújvárostól néhány kilométerre északra".
Megjegyezte még többek között, hogy a legfontosabb vasúti átkelési pont a város mellett lesz, az M8-as autópálya szintén, vagyis létrejön a "budapesti logisztikai körgyűrű", amelynek köszönhetően lehet a térségben munkahelyeket teremteni, gazdasági vállalkozásokat létrehozni és profitot termelni.
2024 első félévében az előző év azonos időszakához képest az építési beruházás tárgyú szerződések mind darabszámban, mind értékben emelkedtek, előbbi 13,1 százalékkal, utóbbi 11,9 százalékkal.
Fiatal mérnökként került a Paksi Atomerőműbe Szarvas Krisztián. A kezdetek óta a Paks II. projektért dolgozik, négy éve műszaki igazgatóként. Bár a legnagyobb létszámú szervezetet irányítja, ajtaja minden munkatársa előtt nyitva áll. Kulcsfontosságúnak tartja, hogy sikerüljön megnyerni és megtartani a fiatal generációt az új atomerőmű számára.