A V0-s elkerülő részeként.
Az M8-as autópálya és a V0-s vasúti körgyűrűterveiről beszélt Lázár János építési és közlekedési miniszter Dunaújvárosban május 29-én. A tervek által érintett Fejér vármegyei helyszínen a tárcavezető arról beszélt, hogy az M8-as autópálya lesz Magyarország egyik legnagyobb közúti beruházása, amely az M7-es autópályától - Sárbogárd és Dunaújváros érintésével - Kecskemétig fog húzódni.
Jelezte, hogy a kiviteli tervek idén elkészülnek, és a megvalósítást is elkezdik a következő négy évben.
Szavaiból kiderült: miután a kínai állam képviselőivel a magyar kormány megállapodott a V0-ás vasúti körgyűrű megépítéséről, annak
Dunán átívelő vasúti hídja "a folyam átjárhatósága miatt csak egy helyen épülhet meg Magyarországon, Dunaújvárostól néhány kilométerre északra".
Megjegyezte még többek között, hogy a legfontosabb vasúti átkelési pont a város mellett lesz, az M8-as autópálya szintén, vagyis létrejön a "budapesti logisztikai körgyűrű", amelynek köszönhetően lehet a térségben munkahelyeket teremteni, gazdasági vállalkozásokat létrehozni és profitot termelni.
A Kaiserstein szortimentet élőben, a termékeket megtapintva, színeiket saját szemmel értékelve tekinthetik meg a jövendőbeli és potenciális vásárlók. Április 1. keddtől kezdve látogatható a helyszín, mely munkanapokon reggel 7-től este 7 óráig tart nyitva.
A Portfólió Építőipar 2025 konferenciáján a kormány képviselői és az ágazati nagyágyúk is megjelentek, hogy az iparágat érintő kihívásokról és lehetőségekről beszéljenek. A hagyományosan a találkozón átadott Év Építőipari Személyisége díjat az ünnepélyes esti gálán idén is méltó személy vehette át. Lapunk az esemény médiapartnereként volt jelen.